Avon proizvodi sa ružičastom vrpcom u borbi protiv raka dojke
Kompanija Avon je u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke, koja se sprovodi od 2004. godine, uručila donaciju Udruženju "Žena uz ženu" i na taj način ponovo pomogla akciju "Budi hrabra – pregledaj se". Dugogodišnja podrška ženama u borbi protiv raka dojke moguća je i zahvaljujući proizvodima kompanije Avon sa roze vrpcom koje je tokom cele godine u brošurama i na sajtu www.avon.rs moguće poručiti. Celokupan bruto profit od prodaje ovih proizvoda namenjen je aktivnostima za borbu protiv raka dojke
-Od 1992. godine donirali smo preko 1,1 milijarde dolara za borbu protiv raka dojke širom sveta. U Srbiji smo do sada obezbedili preko 700.000 dolara za opremu koja je potrebna za ranu dijagnostiku, edukativne programe i kampanje u borbi protiv raka dojke. Svesni koliko su redovni i pravilni pregledi važni za rano otkrivanje i lečenje ove bolesti pokrenuli smo kampanju #volisvojegrudi i podržali karavan "Budi hrabra – pregledaj se" sa ciljem da se poveća broj pregleda i samopregleda dojki kako bismo zajedno uticali na svest kod žena o značaju prevencije. Zahvaljujući tome sve devojke i žene koje imaju do 45 godina mogle su u "pokretnoj ordinaciji" opremljenoj ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom, tokom oktobra u 17 gradova Srbije da obave preventivne preglede dojki - izjavila je Danijela Šantić, direktorka kompanije Avon za Adriatik.
Svi mogu da pomognu, svojoj mami, sestri ili prijateljici tako što će kupiti jedan od Avon proizvoda sa ružičastom vrpcom. Za svaki poručen proizvod Avon izdvoji celokupan profit od njegove prodaje i donira organizacijama i institucijama koje se bore protiv raka dojke u našoj zemlji. Kupci, osim što obraduju sebe ili nekog bliskog, oni kupovinom ovih proizvoda doprinose veoma plemenitoj misiji. Ružičastu vrpcu nose izdvojeni kozmetički proizvodi, proizvodi za negu lica i tela, nakit, određeni odevni predmeti, mirisne sveće, ogledalca. Svake godine Avon pažljivo odabere koji će proizvodi poneti ovaj važan znak, a novac dobijen od njihove prodaje ulaže se i u edukativne kampanje kojima kompanija želi da informiše što više žena u našoj zemlji o važnosti redovnih pregleda jer je rak dojke izlečiv u 90% slučajeva, ukoliko se otkrije na vreme.
Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Seljani u suzama: Misteriozno izbijaju požari na imanjima kod Brusa, nestaje plod mukotrpnog rada
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.