Sunce, smeh i Sebamed na Adi: Druženje i edukacija za zdravu kožu bez kompromisa

 
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Ovaj jednodnevni, interaktivan i kreativan spektakl podržan od strane jednog od vodećih svetskih brendova u kategoriji medicinske kozmetike, edukovao je posetioce zašto je pH vrednost ključna za pravilnu negu kože, naročito kod najmlađih.

U atmosferi ispunjenoj pozitivnom energijom, stručni tim Sebameda je bio otvoren za sva pitanja i nedoumice, pružajući dragocene savete o važnosti očuvanja pH balansa kože, pravilnoj zaštiti od sunčevih zraka i pravilnoj nezi pre i posle sunčanja. Svi prisutni su imali priliku da testiraju pH vrednost kože i saznaju kako da je očuvaju u optimalnom stanju.

-Kada je koža izložena sunčevim zracima, ona proizvodi melanin kako bi se zaštitila. Zbog toga koža tamni i dobijamo preplanuli ten. Međutim, melanin ne pruža potpunu zaštitu, pa je neophodno koristiti kvalitetne proizvode za sunčanje. To je naročito važno kada govorimo o deci, jer koža od prvog dana pamti kako se ophodimo prema njoj i daleko je osetljivija kod dece, nego kod odraslih. Vrlo je važno da deci usadimo dragocene navike, savesnost i odgovornost prema zdravlju, a mi ćemo se sa druge strane potruditi da svaki njihov trenutak na suncu, bude ispunjen osmehom i bezbrižnošću, jer je njihova koža u sigurnim rukama Sebamed zaštite. Jedna od najvažnijih karakteristika proizvoda koje koristimo za sunčanje, osim adekvatne fizičke i hemijske zaštite je ph vrednost, koja bi trebala da bude 5.5, kao što je slučaj sa našim proizvodima. Ono na šta smo ponosni je to da je pronalazač normalne pH vrednosti kože Heinz Maurer ujedno i osnivač Sebafarme. Naši proizvodi 98% apsorbuju UVA zrake i sadrže SPF 30, 50 i 50+ u obliku krema, losiona i spreja, za decu i odrasle. Budite bezbedni na suncu sa nama - navela je dr Jelena Dobrivojević, produkt menadžer Nelt Pharmaceuticals-a za brend Sebamed.

Posetioci Ade bili su u prilici da uživaju i u zanimljivim interaktivnim radionicama i anketama, a učesnike su obradovale i sjajne nagrade poput peškira za lice, ID kartica za kofere, reflektornih rančeva, kačketa i originalnih Sebamed proizvoda. Posebnu pažnju privukla je dečja radionica gde su najmlađi posetioci uživali u kreativnom crtanju i za to bili nagrađeni zanimljivim gedžetima kao i Sebamed proizvodima namenjenim nezi mališana.

Sebamed portfolio dostupan je u širokoj distributivnoj mreži, a kompanija Nelt, jedna od najuspešnijih poslovnih sistema u Adria regionu na polju logistike i distribucije robe široke potrošnje, duvanskih, farmaceutskih i kozmetičkih proizvoda, pobrinula se da ovi vrhunski proizvodi pronađu put do svih kojima je zdravlje na prvom mestu.

Za više informacija o Sebamed proizvodima i nezi kože, posetite www.sebamed.rs.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Šapić: Od 1. januara 2025. godine sav javni prevoz u Beogradu će biti besplatan

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA