Cedevita pokrenula kampanju "Budi TU. Budi CE" za podršku obolelima od raka dojke i njihovim bližnjima

  • 0

Cedevita je uz novi ukus Pink grejp u ružičastom mesecu pokrenula kampanju „Budi Tu. Budi CE“, koja je nastala u saradnji s krovnim regionalnim udruženjima za borbu protiv raka dojke. Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvata niz edukativnih aktivnosti usmerenih prema psihološkoj podršci obolelima i njihovim bližnjima. „Budi TU. Budi CE“ je nastavak dobro poznate Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE“ kojoj je cilj da podstakne ljude svih generacija na brigu o sopstvenom mentalnom zdravlju.

Novim ukusom Pink grejp i vi podržavate rad Udruženja

Nova kampanja Cedevite „Budi TU. Budi CE“ osvešćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboleli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. U okviru kampanje Cedevita je i na tržište Srbije plasirala novi ukus Pink grejp u simboličnom ružičastom pakovanju od 200 grama, sa kojim svi imaju priliku da podrže rad udruženja Evropa Dona Srbija koje se svojim angažovanim humanitarnim delovanjem bori protiv karcinoma dojke i brine o fizičkom i mentalnom zdravlju obolelih.

Cedevita Foto: Bine Zarabec

Cedevita obezbedila regionalnu podršku udruženjima protiv raka dojke

Novi ukus Pink grejp će biti dostupan na više tržišta unutar regiona, pa će tako Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom u mesecu oktobru zahvatiti četiri zemlje obezbeđujući donaciju udruženjima Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, kojima je cilj da raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovišu važnost rane prevencije te da pružaju informacije i podršku obolelima tokom celog procesa lečenja.

Cedevita Foto: Cedevita

- U oktobru, mesecu označenom ružičastom trakom, na globalnom nivou se tradicionalno obeležava borba protiv raka dojke i promoviše važnost rane prevencije ovog malignog karcinoma koji je najčešći uzrok smrti žena širom sveta. Cedevita će u sklopu regionalne kampanje donirati sredstva udruženju Europa Donna Hrvatska usmerenima na pružanje stručne podrške obolelima. Donacijsku kampanju smo pokrenuli s ciljem podizanja svesti ne samo o borbi protiv raka dojke, nego i kako bismo upozorili na izazove u sferi mentalnog zdravlja s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici. Nizom aktivnosti, uz novu platformu „Budi TU. Budi CE“ te uz posebno osmišljen ukus Pink grejp, pozivamo sve da budu tu za obolele i da im pruže podršku u trenutku kad im je ona najpotrebnija - izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa

- U oktobru, mesecu podizanja svesti o značaju rane prevencije i borbe protiv raka dojke, Cedevita će u okviru kampanje lansirati posebnu edukativnu onlajn-platformu pod nazivom „Budi TU. Budi CE“ sa puno korisnih saveta, videa i intervjua u čijoj izradi će učestvovati stručnjaci psiholozi, kao i obolele osobe koje su spremne da podele svoje iskustvo u javnosti. Kampanja je osmišljena da upozna javnost sa izazovima u sferi mentalnog zdravlja i psihološke pomoći s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici. Stručnjaci će na platformi „Budi TU. Budi CE“ upoznati javnost o tome šta znači biti tu za obolelu osobu, kako joj prići u trenu kad sazna dijagnozu, kako pružiti adekvatnu podršku i utehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan uticaj - izjavila je Jasmina Lukić ispred Evropa Dona Srbija.

Uz platformu „Budi TU. Budi CE“ javnost će imati priliku da nauči kako biti tu za obolele i njihove bližnje

U okviru kampanje Cedevita će lansirati posebnu edukativnu onlajn-platformu pod nazivom „Budi TU. Budi CE“ s brojnim korisnim savetima, videima i intervjuima u čijoj izradi će učestvovati stručnjaci psiholozi i obolele osobe koje su spremne da podele svoje iskustvo s javnosti. U svrhu očuvanja mentalnog zdravlja i psihološke pomoći ne samo obolelima već i njihovim bližnjima, stručnjaci će putem sadržaja na platformi „Budi TU. Budi CE“ edukovati javnost o tome kako biti tu za obolelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu i kako pružiti adekvatnu podršku i utehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan uticaj.

_________________________________________

Srpski forum protiv raka dojke „Evropa Dona Srbija“ osnovale su 2016. godine Stanislava Otašević, Jasmina Lukić, Slavica Simić, Vesna Bondžić i Maja Gulan, kao dobrovoljnu, nevladinu i neprofitnu organizaciju, radi ostvarivanja ciljeva u oblasti borbe protiv raka dojke, podizanja svesti žena o bolesti, značaju ranog otkrivanja i sprečavanja pojave raka dojke, zalaganja za poboljšanje kvaliteta lečenja, podrške i rehabilitacije obolelih, kao i zagovaranje jednakih prava i mogućnosti za sve obolele.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Nova godina, novi počeci: Veče ispunjeno muzikom i zabavom

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA