Dr Mima Fazlagić o abortusu: "Ako je embrion do 6. nedelje trudnoće ljudsko biće, onda je i krv koju ljudi vade svaki dan ljudsko biće"

 ≫ 

Komentari

  • P.S.

    24. maj 2019 | 14:29

    Ah gospođo Fazlagić gde ste pokupili takvu logiku? Kad izvadite krv ne morate umreti a kad abortirate dete ubili ste ga.

  • Keti

    24. maj 2019 | 13:45

    Родитеље прогоне кад треба родитељ да одлучи да ли да вакцинише своје здраво дете вакцинама чији садржај је службена тајна а за чију безбедност и ефикасност нико није одговоран. Али кад треба убити фетус онда родитељ на то има право одлучивања. Кад треба убити плод онда кажу да није жив док му срце не закуца али када треба да узимају органе од човека коме срце куца кажу да је (мождано) мртав. Банда!

  • Перуновић С

    24. maj 2019 | 13:27

    Каже “струка” да је плод жив тек од 6. недеље, када почне да му куца срце. Иста “струка” каже да је човек коме куца срце (мождано) мртав и узима му органе.

  • Lara

    21. maj 2019 | 15:27

    A čime objašnjavate da plod bježi u drugu strnu materice, kad osjeti da mu se približavaju medicinski instrumenti koji će ga ubiti? A drugo, kako možete ugrušak krvi, tj.opolođenu jajnu ćeliju iz koje će se za 9 mjeseci roditi beba, porediti sa vađenjem krvi?!? Pa Vi imate pileći mozak! Abortus je ubistvo!

  • Luche

    20. maj 2019 | 23:11

    Ne postoji izgovor da u 21. veku ostanete trudne, ukoliko to ne zelite. Podržavam abortus u slučaju incesta, silovanja i bolesti (ploda i/ili majke). Sve ostalo je cista bujnost i proseravanje (da izvinete).

    • 20. maj 2019 | 23:29

      Gidra

      @Luche

      Postoji i bezalkoholno pivo ali pivopije mnogo ne haju za njega. Neki vole bubanje na prirodni način bez novokononovanih novotarija. Pa ako se desi desi. Ebiga omaklo se.

  • Gidra

    20. maj 2019 | 23:08

    Vidim da opet crkva zameće tenzije i sukobe i rado bi da ograničava prava i slobode. Gde se oni mešaju tu tenzija i sukoba uvek nekih bude. Ima na desetine hiljada gladne i neuhranjne dece, po ulicama, u nehigjenskim uslovima života, mnogi se od malena odali krađama i porocima... a crkva bi da taj broj još i poveća. Deca rođena protiv volje svojih roditelja samo se moge pridružiti tome vaskolikome korpusu nesrećnika.

  • Ja

    20. maj 2019 | 22:43

    Poruka za sve ove feministkinje koje ovde tako zdušno brane svoja prava na taj način što hoće da ubijaju svoju rođenu decu: Pošto nemate mozga kao sve normalne žene i muškarci (mozak i moć da razmišljamo nam je dat da nas ne bi vodili instinkti kao da smo životinje), svaki put kada ste u teraju zatvorite se u kavez i ne izlazite dok ne prodje, pošto ne znate za kontracepciju, da ne biste posle ubijale nerodjenu decu. Hvala!

    • 20. maj 2019 | 22:55

      Alex

      @Ja

      Bravo.. konacno neko pametan. Ubise me u pojam ovi ateisti

    • 20. maj 2019 | 22:59

      Тина

      @Ja

      Није у питању феминизам већ основно право да сами одлучимо да ли да постанемо мајке а не да црква или неко други то одлучује уместо нас.

  • Тина

    20. maj 2019 | 22:31

    Црква која би да одлучује уместо жена и мајки нека удоми и збрине сву незбринуту децу уместо што другима паметује и држи продике.

  • D'Mitar

    20. maj 2019 | 22:21

    Ne vidim koje bi žena mogla imati veće pravo od prava da odluči želi li i kada želi postati majka. Sva druga prava mi izgledaju manje bitna od ovoga. Postati roditelj je velika životna odluka i odgovornost. Nametati nekome tu odluku je krajnje neodgovorno i prema detetu i prema majci. Zato podržavam žene u ovoj borbi za pravo na abortus.

    • 20. maj 2019 | 22:28

      Тина

      @D'Mitar

      Хвала на подршци али црква би изгледа да о томе одлучује уместо мајки. срамота ако знају за срамоту!

    • 21. maj 2019 | 09:31

      Wien

      @D'Mitar

      О томе се мисли пре ширења ногу....

  • Alex

    20. maj 2019 | 21:52

    Uzas sta ljudi pisu opravdavaju ubistvo . To je ubistvo sa predoumisljajem SVESNO cinite smrtni greh lepo postoji zapovest NE UBI. Bog je taj koji upravlja nasim zivotima i odizima ih i daje.Nismo mi sudije. Nije ni jedno dete "slucajno" zaceto!

    • 20. maj 2019 | 21:58

      D'Mitar

      @Alex

      Ne lupaj, ne rađa Bog decu već žena i majka,. Bez oca nema ni začeća ni deteta. Ne podiže i ne hrani decu Bog već roditelji. Ne umanjuj ulogu roditelja pripisujući tu ulogu nekoj iluziji zvanoj Bog. U protivnom eto ti digni ruke od svoga deteta pa ga ostavi Bogu da se brine o njemu.

    • 20. maj 2019 | 22:39

      Cipiripi

      @Alex

      Alex za razliku koliko je naucno dokazano da bog postoji...nauka je dokazala da abortus fetusa nije abortus zivog bica!!!i tu nema nikakvog ubistva i povezanosti u veru...ne ubij i sl Opravdanja za taj izbor su velika i razlicita i u vecini slucajeva opravdana. Al neki ocigledno jos uvek zive u kamenom dobu a ne u 21 veku

  • Зока

    20. maj 2019 | 21:15

    Једна жива ћелија или више њих није исто што и људско биће.Тек рођењем рађа се и на светло дана излази људско биће са свим одликама и карактеристикама човека.До свога рођења човек као индивидуална јединка не постоји.До рођења ембрион је део другога људскога бића,односно део своје мајке.Човек који се још није родио не може се ни убити јер још није у потпуности формиран и комплетиран.

    • 20. maj 2019 | 21:31

      Aleksandar

      @Зока

      Šta reći za ovakav primitivizam? Cccccc

    • 20. maj 2019 | 21:45

      Alex

      @Зока

      Tako kazu ateisti poput tebe! I one koju su ab...po vise puta pa se pokusaju oprati filozofiranjem... isto je kao kad majka ubije dete cim se rodi pa citamo cesto u novinama e isto je i ovo samo TAJNO ! jos gore... ubistvo kako god da okrenes

    • 20. maj 2019 | 21:53

      Зока

      @Зока

      Алекс ти си сам себи контрадикторан.Је ли ти у личној карти пише датум рођења или датум зачећа или датум формирања ембриина?Тек је рођењем човек човек.

    • 20. maj 2019 | 22:07

      D'Mitar

      @Зока

      Nemoj Aleksu tako teška pitanja zašto mu piše datum rođenja u LK. Po njemu je u LK trebao pisati datum kada je Bog odlučio da se on rodi. A na roditeljma mu je tek ostala mala sitnica da ga začnu, rode i podignu. A možda mu je i čudno što mu u rodnome listu pišu imena roditelja a ne "Boga kao stvoritelja života" .

    • 21. maj 2019 | 09:33

      Wien

      @Зока

      П ти стварно требаш под хитно опет у основну школу..😂😂😂

    • 21. maj 2019 | 12:00

      Wien

      @Зока

      И ти и ја смо у основи скуп ћелија...основна школа...јадан си

  • Sanjalica

    20. maj 2019 | 21:05

    Svaka zena ima pravo da bira zeli li da rodi dete ili ne. Jer ga radja ona, a ne vi. Muskarci ovde tek ne trebaju da imaju pravo glasa, jer ne znaju sta znaci biti majka. Ne znam kakav ce zivot da bude detetu, koje je majka morala na silu da rodi i ako ga nije zelela. Ne vidim kako ce to da doprinese natalitetu.

  • Sanja

    20. maj 2019 | 20:57

    Mozda kod nas ne traze psihologe kao u Rusiji, ali itekako odrze bukvicu i ako je niste trazili . To sto je neko obrazovan, ne znaci i da je pametan nazalost.

  • Dr

    20. maj 2019 | 20:39

    Abortus je ubistvo i tačka.

  • Kaligula

    20. maj 2019 | 20:29

    Treba doz oliti zemi da sama odluci

  • đorđe

    20. maj 2019 | 20:25

    ne trebaju popovi kod psihologa , oni su beskrupulozni ljudi koji svakodnevno lažu zbog novca , neka poude svakoj ženi 10 jutara zemlje na poklon od svojih veleposeda da se predomisli

  • M.K.

    20. maj 2019 | 20:03

    Gospodjo Fazlagic velika je odgovornost voditi firmu još veca prema samom sebi a i drugima! Nismo zivotinje da zadovoljavamo nagone pa posle toga egoisticno ajd trk kod Ginekologa na abort , barem u današnje vreme imamo više izbora kontraceptivnog sredstva, generalno nisam protiv ukoliko se radi o posebnim slucajem a to što je rekla o Crkvi pa narod i jeste ziva Crkva ako bolje razmisli nema potrebu za vredjanje.

  • Mare1

    20. maj 2019 | 19:44

    Da ponovimo samo SPIRALA sto se tice zena nije stetna a kasnije moze da se skine i da se ostane u drugom stanju.Muskarci kondome.Bebi pilule nisu dobre stvaraju neplodnost kod zena posle duzeg uzimanja.I nema potrebe za abortusom koji je horor film.

    • 20. maj 2019 | 20:53

      Ch

      @Mare1

      Spirala dovodi do cestih infekcija i nije pogodna za zenu koja nema stalnog partnera.

    • 20. maj 2019 | 22:11

      Mare1

      @Mare1

      Da se razumemo i pored spirale muskarac ne bi trebalo da eakulira u zenu.Stalan partner ponekad da.Moze da ima vise partnera ali ne sada izivljavanje,prskanje? I pored toga ona ne prica da ima spiralu a muskarac nosi kondom sa njom u odnosu.Nema abortusa i svi zadovoljni

  • PILULA ZA DAN POSLE

    20. maj 2019 | 19:41

    ŽENE, nabavite i upotrebite PILULU ZA DAN POSLE da ne bi morale kasnije da prolazite kroz sve ove petljancije i da čekate nečije odobrenje da abortirate. I svom dečku ili mužu USKRAĆUJTE SEKS, neka sačekaju neplodne dane, samo onda kada ste sigurne. Izbegnite neželjenu trudnoću. Abortus je zaista ubistvo, tako da ne dozvoljavajte da do njega dođe i da se pitate hoće li biti zabranjen ili dozvoljen.

    • 20. maj 2019 | 20:54

      Ch

      @PILULA ZA DAN POSLE

      Jesi ti normalan (pretpostavljam da si musko, po pisanju) pa preporucujes toliku kolicinu hormona kao kontracepciju? Znas to uopste sta je pilula za dan posle? Uzima se samo kada se mora i to ne sme biti cesce od jednom godisnje.

    • 20. maj 2019 | 21:17

      PILULA ZA DAN POSLE

      @PILULA ZA DAN POSLE

      @Ch Žensko sam, hoću da ukažem da ako dođe do neočekivane situacije poput silovanja ili slično, postoji bolje rešenje od abortusa koji mogu i da zabrane. Moj je komentar i sarkastičan jer poziva na uskraćivanje seksa onima koji bi nam uvodili zabrane i zatvor. A pokazuje i šta bi se događalo ako zabrane abortuse, a to je masovnija upotreba kontracepcijskih pilula i raznih drugih takođe štetnih metoda, kao i da bi došlo do nelegalnih abortusa u sumnjivim uslovima. Zabrana nije rešenje.

  • DaDa

    20. maj 2019 | 19:40

    Ako izuzmemo silovane, pa narkomanke, pa maloletnice, pa prostitutke, pa pojedine slučajeve mentalne i živčane poremećenosti kada potencijalne majke mogu nauditi što sebi što detetu i drugima.... Tako smo obuhvatili najviše onih koje se odlučuju za abortus. Dakle zabrane ne mogu dati željene efekte. Edukacija i prevencija su najbitniji.

    • 20. maj 2019 | 21:02

      Marija

      @DaDa

      Srecom pa nema ovih poremecenih sto ipak rode pa se deca pate celog zivota.

  • Borci za zabranu

    20. maj 2019 | 19:34

    Svi koji se ovako zdušno bore za zabranu abortusa postigli bi bolje rezultate ako bi se tako borili za smanjenje nasilja nad ženama, za bolje uslove za život, za besplatne vrtiće, udžbenike, bolju i besplatnu zdravstvenu zaštitu dece (da ne skupljamo više SMS porukama), za veća prava žena. Kada je zabrana nešto rešila? Da je tako, ne bi bilo kriminalaca, ubica, silovatelja...

    • 20. maj 2019 | 19:38

      Stam

      @Borci za zabranu

      A muškarce ne spominjes, samo ste vi ugrožene i deca!?

    • 20. maj 2019 | 19:46

      Laki

      @Borci za zabranu

      Crkvenjaci i religije su najžešći zagovornici zabrane abortusa.Njima smeta sve ono što im se ne uklapa u verske dogme.Da mogu oni bi još mnoga prava ljudima zabranili.

  • Voja

    20. maj 2019 | 19:33

    Svak cast albancima za zakon zato ce doci do bg a srpkinjama i nasem zakonu neka sluzi na cast. Nije ni cudo sto nam se ovakve stvari desavaju nacija koja unistava svoje potomstvo ne zasluzuje da postoji

    • 20. maj 2019 | 20:01

      Savezna država u SAD

      @Voja

      @Voja Jao Vojo, Vojo, pa ti ne razlikuješ ni Alabamu od Albanije, ali zato komentarišeš. Pa pročitaj prvo vest. Teško nama ako nam takvi odlučuju o pravima. PS Ne vredi zabraniti, treba podučiti

  • Тодорић

    20. maj 2019 | 19:26

    Плитко гледање...Сада ће кренути масовна куповина разних фармацеутских отрова,па спирала,па кондома...масовно тровање жена застрашених...затим напуштања рођене нежељене деце,ето њима и зараде од продаје,доб р о што се деца још не рентирају на дан- два...профитирале лекари у другим државама,нпр Мексику или Венецуели,којима ће цветати аборто туризам,и шта су урадили? Ништа.

  • Kontraproduktivnost zabrane

    20. maj 2019 | 19:26

    Razumem sve one koji hoće da spreče ili da smanje broj abortusa, ali zabrana nije rešenje. U Americi postoje i smrtne kazne, pa opet zatvori prepuni zatvorenika kao nikad dosad. Zabrane su kontraproduktivne i neće nikoga sprečiti da ode na abortus. Bolje se borite za podizanje svesti, edukaciju i da se stvore bolji uslovi u svakom pogledu za podizanje dece, počev od zaposlenja i plate, dakle materijalne sigurnosti, boljeg zdravstva, uslova u porodilištima, vrtićima, dečijeg dodatka. Ovo je represija i ugrožavanje prava, vraćanje unazad koje samo izaziva revolt i ogorčenost, a ne daje željene rezultate.

    • 20. maj 2019 | 19:37

      Wien

      @Kontraproduktivnost zabrane

      На западу имају све то и плату и посао и стан и ауто и опет нема деце не рађају....

  • Milan

    20. maj 2019 | 19:23

    Feminizam je zdrav i potpuno opravdan u današnjem svetu. Međutim kada dodamo prefiks "radikalni" dolazimo do srži problema. Taj prefiks nosi 90 % komentara na ovaj tekst i to je demokratski... Samo, ne zaboravite "Radikalke", da svaka revolucija na kraju pojede svoju decu. Lep pozdrav malobrojnim i osvešćenim pripadnicima oba pola.

  • ЋупричанинSWE

    20. maj 2019 | 19:20

    Mени ова докторка делује као велика феминисткиња. Абортус ми је страшан, буквално убијање бебе у утроби мајке, кидањем делова тела... Беба у шестој недељи је величине зрна пиринча (око 6mm i 0,2gr). Абортус се ради доста касније кад су сви органи и екстремитети формирани. За мене је то убиство, нећу да идем даље од тога у расправи.

  • Зока

    20. maj 2019 | 19:08

    Најчешће млади који везе немају о животу се олако упуштају у секс.Последица тога су често нежељена трудноћа.И шта ће незрели балавац или балавица после са дететом?

    • 20. maj 2019 | 19:38

      Wien

      @Зока

      И сад би то требало да буде оправдање за убиство...???...

    • 20. maj 2019 | 21:05

      Зока

      @Зока

      Бечлијо то није убиство.Тек рођењем се може говорити о формираноме и комплетноме људскоме бићу.До рођења оно је део другога људскога бића,односно своје мајке.

    • 24. maj 2019 | 14:56

      Keti

      @Зока

      @zoka To jeste ubistvo. Svi smo mi deo svojih predaka i oni žive kroz nas ali to ne opravdava ubistvo potomaka.

  • MM

    20. maj 2019 | 19:03

    Svaka čast na odgovoru, potpisujem svaku rečenicu. Protivnici abortusa pravac Saudijska Arabija, Somalija, Pakistan, Jemen... A ne da sanjaju o Skandinaviji i sličnim zemljama. Abortus je pravo oko koga ne bi smelo ni da se povede pitanje. Srbija je sekularna država, ko želi u mračni srednji vek, neka ide u gore predložene države. Ali neka zna da ga tamo čeka odsecanje delova i za najmanji prestup.

    • 20. maj 2019 | 19:13

      Зока

      @MM

      Тачно.Тамо где је абортус забрањен често су и многа друга људска права угрожена.

    • 20. maj 2019 | 19:15

      eh

      @MM

      sta cemo sa USA jel i ona zemlja iz srednjeg veka... pa abortusi zabranjeni...

    • 20. maj 2019 | 19:42

      Wien

      @MM

      Абортус је убиство а не право...право је да неко буде жив да има право на рођење и живот а ви ако нисте спремни/е носити се са последицама раскалашног живота немојте да неко други плаћа ваше рачуне...пуна су вам уста права а одузимате прво и основно људско право право на живот...лицемерни сте до бола...

    • 20. maj 2019 | 21:41

      eh

      @MM

      moli boga da zivis kao u ksa.. ajde ove druge zemlje su siromasne sem jemena koji je ratom razoren. u ksa zene ne bauljaju pijane i deogirane po ulici nego su zene majke kraljice... nemate pojma.. to nikad nisi mrdnula.. znas to kako zive prazne svedjanke potpuno debilizovane...

    • 20. maj 2019 | 22:41

      MM

      @MM

      Puno sam putovala po svetu, tako da ne stoji to da nisam mrdnula. Ja zaista ne znam ni jednu jedinu osobu koja bi poželela da živi u verski zatucanoj državi. Što migranti napuniše hladnu Skandinaviji a ne tople prebogate arapske zemlje?

    • 21. maj 2019 | 14:49

      Rew

      @MM

      Od 50 država zabranjeno u 5, nije svuda u SAD zabranjeno.

    • 24. maj 2019 | 16:03

      Ana

      @MM

      Po toj naopakoj logici neka svako ubistvo bude ljudsko pravo. Zašto samo abortus? Svako i uvek može toliko da nam zasmeta u našem životu da nam se učini da je najbolje da ga fizički uklonimo iz svog života, a svi je l te imamo pravo da odlučujemo o svom životu, zar ne? Tako razmišljaju psihopate koje misle da je sve u telu. A dušu ne razumeju.

  • Baćko

    20. maj 2019 | 18:47

    Od problematičnih roditelja teško i retko deca mogu biti bolja. Neko ko je svoj život uništio drogom, prostitucijom, alkoholom, ko i sam jedva živi... Teško da će izvesti dete na pravi put i obezbediti mu normalan život. Ne postoji dzaba izraz "od zla oca i još gore matere".

  • Majka

    20. maj 2019 | 18:37

    Sta je sa komrntarima??? Gde zivite svi i sta nije u redu sa vama!? Apsolutno pravo svake zene, devojke, majke je da li ce roditi dete ili ne i tacka. Zamislite sta za dete znaci da je rodjeno nezeljeno, patnju ceo zivot! Imam troje da ne bude zabune i zao mi je sto nemam jos jedno ali mislim da zena treba da odlucuje o tome.

    • 20. maj 2019 | 19:45

      Wien

      @Majka

      Право мајке да одлучи које дете ће да живи а које мора умрети би ваш коментар био у преводу.... благо нама са таквим мајкама

    • 20. maj 2019 | 20:28

      Neko

      @Majka

      Šta nije u redu sa tobom? Ako ostaneš trudna, ti ubi najstarije a rodi četvrto, kad već imaš pravo da biras koje će živeti. Nisi mu ti ni dala život da mu ga oduzmeš.

  • Mimi

    20. maj 2019 | 18:35

    Mozda je zena pila neke lekove kojo stete plodu ili je zrtva silovanja ,prinude neke,ne moze se generalizovati..Svaki je slicsj slucaj za sebe..

    • 20. maj 2019 | 20:41

      Brankica

      @Mimi

      Ja sam pila lekove koji stete detetu bas u vreme zaceca i rodila zdravo dete, tako da to nije opravdanje.

  • Tanja

    20. maj 2019 | 18:32

    Na silu da neko radja decu? Pa toga nije bilo ni kod nacista.

    • 20. maj 2019 | 19:47

      Wien

      @Tanja

      Нацисти су управо радили супротно...убијали су децу за коју се сматрало да нису психофизички способна као и да нису жељене расе... тако и ви данас правдате увиства нерођених јер би тобож било ометено у развоју...

    • 20. maj 2019 | 20:49

      Tanja

      @Tanja

      Wien fulio si poentu jer u nacizmu je uloga žene prvenstveno da rađa da bi pošto poto širili arijevsku rasu.

    • 20. maj 2019 | 23:23

      Luche

      @Tanja

      Zasto bi ostajala trudna, ako neces da radjas?

  • AT

    20. maj 2019 | 18:30

    Ja nikad ne bih abortirala, ali ne mislim da treba da se radjaju nezeljena deca. Postoje deca koja su plod silovanja, prinude mladih devojaka i nije fer da se iste teraju da rode.

    • 20. maj 2019 | 18:52

      Milos

      @AT

      Kod silovanja moze da se napravi izuzetak jer se radi o odnosu koji jedna strana hoce a druga ne.

    • 20. maj 2019 | 19:20

      Baćko

      @AT

      Miloše i narkomanke i kojekave zavisnice najčešće dobrovoljno pristaju na seks da bi sebi obezbedile drogu. Ima slučajeva da je i neka retardirana osoba zloupotrebom neodgovornih i napaljenih pojedinaca ili čopora zatrudnela.

    • 20. maj 2019 | 20:31

      Neko

      @AT

      Ali ne treba ni to dete ubijati. Iz greha koji je u ovom slučaju silovanje ne radja se grešno dete. Dete je čisto kao i bilo koje drugo.

    • 20. maj 2019 | 20:51

      Tanja

      @AT

      @Neko, dete rođeno od oca silovatelja ako bude na njega neće biti dobro. Krv nije voda.

  • tandrčak

    20. maj 2019 | 18:28

    Pod plaštom da treba dati nerođenome detetu ili embrionu šansu dvolični neće da kažu a kakvu šansu? Ko da podiže posle i odgaja tu decu? Ulica, popravni domovi, zatvori...??? Alo ljudi deca nisu igračke!!! Nije ih dovoljno samo roditi.

    • 20. maj 2019 | 20:15

      spavač

      @tandrčak

      O tome se razmislja pre nego sto se noge rasire...

  • moravac

    20. maj 2019 | 18:16

    Gospodo, pogledajte film ‘Srbi narod koji nestaje’ i videcete zasto smo tu gde jesmo. Neka Bog cuva Srbiju! Tesko nama sa svim ovim modernim i savremenim kako zenama tako i muskarcima!

    • 20. maj 2019 | 18:20

      rt

      @moravac

      Bez uzbudjavanja, nismo ni prvi ni poslednji narod koji ce verovatno nestati... Mani te se nasih zena... dovodite albanke katolkinje ili ukrainke i ruskinje koje hoce da se udaju i bla bla da budi zene... Srbi resavajte problem a pustite nase zene da zive kako hoce.... Ignorisi te nase zene u svakom smilis. placajte za seks i dovodite strankinje...

  • srbin pravoslavac 100%

    20. maj 2019 | 18:14

    Miislim da ovde nije suština u definicij živog biča i ugrožavanju nečijih prava jer svi su u pravu kada pričaju o tome, već prosto izumrećemo kao narod, nestaćemo ljudi. Podmeće se LGBT filozofija, istopolnost brakova koje ne vode radjanju novih nsraštaja, to nije slučajno naravno. Država ovo mora da reši, ne kao u SAD oni su ludaci bili i ostali, ne silom i kaznama već ekonomskim merama samo ako to želi, a ne želi da udari po bogatima i krimosima raznih vrsta već po sirotinji. Na primer neželjena trudnoća ok, žena ili devojka rodi, da dete na usvajanje potpuno anonimno ustanovi koja po zakonu mora da ga primi i stara se o njemu. Zabraniti usvajanje i prodaju dece strancima. Mogu da se nadju rešenja bez represije i osude okoline. Još i to šta je sa kradjama beba ?

    • 20. maj 2019 | 18:25

      Trta

      @srbin pravoslavac 100%

      Ljudi odlaze I zbog primitivizma, sovinizma I bahatosti.

  • Lekar

    20. maj 2019 | 18:10

    Koga ti lečiš i poradjaš? Od trenutka oplođenja jajne ćelije, ono je živo! To sa radom srca nema veze sa zivotom. Skoro svaka kardiohirurška operacija se iyvodi tako što se zasutavlja srce i disanje. Naravno postoji aparat koji sve to radi umesto pacijenta, ali zar to nije slično/isto sa cirkulacijom i disanjem koju majka obezbeđuje za embrion? Postoji i nešto što se zove totalni cirkulatroni arest, i još je drastičnije od gore navedenog. Ko želi neka čita. Usput, lekari koji su iole pročitali sudsku medicinu znaju da prestanak rada srca nije siguran znak smrti. Niko nema pravo drugome da uskrati život! S obzirom da je dete živo od trenutka oplođenja jajne ćelije, apsolutno zabraniti abortuse, a majke koje ne žele svoju decu neka ih ostave u domu i puste da žive.

    • 20. maj 2019 | 18:38

      Tanja

      @Lekar

      Po vama je porođaj potpuno nevažan. Živo i ljudsko biće nisu isto.

    • 20. maj 2019 | 19:35

      Lekar

      @Lekar

      Naravno da je bitan, ali ono što bih ja voleo da Vi shvatite je da nemate pravo da oduzmete nekom život. Oplođena jajna čelija je živa. Ponavljam, to što srce ne kuca ne znači da je neko mrtav. Verujte mi to je istina. Doktorka očigledno nije dovoljno edukovana na tu temu a dala je sebi pravo da masovno dezinformiše javnost. Kao lekar ima pravo na svoje mišljenje, ali ne i da truje narod... Porodjaj nosi rizik, ali je i seksualni odnos nosio rizik od trudnoće, vanmaterične trudnoće i svih seksualno transmisivnih bolesti. Bez obzira na rizike porodjaja, moje je mišljenje da žena ne treba da radi abortus. I nije istina da deca iz domova izrastaju u loše ljude. Pogledajete film o monahu Longin Černovicki, iguman Bančenskog manastira u Ukrajini koji odgajio više od 400 dece.

    • 20. maj 2019 | 20:33

      Lekar

      @Lekar

      Naravno da je bitan, ali ono što bih ja voleo da Vi shvatite je da nemate pravo da oduzmete nekom život. Oplođena jajna čelija je živa. Ponavljam, to što srce ne kuca ne znači da je neko mrtav. Verujte mi to je istina. Doktorka očigledno nije dovoljno edukovana na tu temu a dala je sebi pravo da masovno dezinformiše javnost. Kao lekar ima pravo na svoje mišljenje, ali ne i da truje narod... Porodjaj nosi rizik, ali je i seksualni odnos nosio rizik od trudnoće, vanmaterične trudnoće i svih seksualno transmisivnih bolesti. Bez obzira na rizike porodjaja, moje je mišljenje da žena ne treba da radi abortus. I nije istina da deca iz domova izrastaju u loše ljude. Pogledajete film o monahu Longin Černovicki, iguman Bančenskog manastira u Ukrajini koji odgajio više od 400 dece.

  • Stepen

    20. maj 2019 | 18:09

    Mozda to moze tako u Fazlagica Kuli, ali na drugim mjestima teško.

  • ZoGa

    20. maj 2019 | 18:08

    Žena više nije žena, danas je to jedno veliko zlo koje treba izbegavati.

  • Eh

    20. maj 2019 | 18:06

    Trebalo bi iskreno da se zene i muskarci malo distanciraju.. Ne ulazite u veze i brakove.. Ko hoce seks moze da plati mislim i zene i muskarci i posle cao.. Samo probleme ovako imate. Jedan hoce ono drugi ono.. Muskarci dragi moji sugradjani dovodite albanke ili tako neke zene koje hoce da budu zene ako hocete da se zenite. Pustite nase zene da rade kako im volja. Ko radi u inostranstvu ili u sebiji bolje zaradjuje moze sebi priustiti i ukrajinke ili ruskinje, mnoge od njih hoce da se udaju i bla bla da budu zene. Ostavite sprkinje ne ulazite u vezu i brak sa nasim zenama!!!!!!!!!

    • 20. maj 2019 | 18:10

      Milan

      @Eh

      Legendo, naklon do poda.

    • 20. maj 2019 | 18:21

      Jelena

      @Eh

      Poštovani gospodine, ne mogu ni da zamislim da vi imate žensko dete. Da li bi vi voleli da vašu ćerku plaćaju za seksualne uluge, brak i rađanje dece? Stvarno dno dna i psihopatsko razmišljanje. Ukoliko nemate šta pametno da kažete, nemojte ni da se oglašavate.

    • 20. maj 2019 | 18:23

      Milos

      @Eh

      Placanje za seks nije dozvoljeno.To ima svoje ime i nije dobra stvar.Treba da se iskoreni iz Srbije.Citav narod moze da se istrebi a kamoli nedozvoljene radnje. Te Albanke inace kojima se Srbi vencavaju su u 99% slucajeva pravoslavke sa severa Albanije, uglavnom iz Skadra.Muslimankama Kuran strogo brani udaju za muskarca koji nije islamske vere.

    • 20. maj 2019 | 18:38

      eh

      @Eh

      Pa mislim ima i katolkinja.. nije ji bitno dovedi marsovku ako hoce da se uda i da bude tvoja zena.. a za seks postenije je da platis uslugu. Bezi od nasih zena to je poenta price... ne ulazite u veze i brakovr sa srpkinjama...

    • 20. maj 2019 | 18:43

      eh

      @Eh

      Jelo duso . Ja sam zagovornik da srbi treba da prestanu da se zene i radjaju decu sa srpkinjama. Svima dajem savet da dovode albanke katolkinje ili ruskinje ili ukrainke ili azijatkinje. tajland, filipini, vijetnam...

    • 20. maj 2019 | 18:47

      .

      @Eh

      Poštovani, bila ruskinja, ukrajinka ili srpkinja žena nije roba da bi se kupovala.

    • 20. maj 2019 | 18:49

      Jelena

      @Eh

      Dovoljno ste rekli u prvom izlaganju. Prijatno

    • 20. maj 2019 | 18:58

      eh

      @Eh

      pa ne mozete da kupite nego kazem ima zena koje hoce da se udaju i da grade porodicu.. NE ULAZITE U VEZE I BRAKOVE sa SRPKINJAMA ako malo mozga imate... Dragi moji srbi dovodite strankinje!!!!!! To je poenta.

    • 20. maj 2019 | 19:01

      .

      @Eh

      Ko zarađuje bolje u inostranstvu ili srbiji može da si priušti ukrajinlu. Vaše reči

    • 20. maj 2019 | 19:26

      eh

      @Eh

      Ne zenite se srpkinjama i ne ulazite u vezu sa njima.. to je poenta.. pa kako god..

  • Mony Swiss

    20. maj 2019 | 18:05

    Da postavimo stvar ovako...da li je bolje, Abortirati Fetus do 6-nedelja,ili Initiative Novotodjence i baciti ga u septicku jamu,u djubruste...kao sto imamo x primera....

    • 20. maj 2019 | 18:29

      Ja

      @Mony Swiss

      Da li si ikada čula za kontracepciju damo?

    • 20. maj 2019 | 18:31

      Blok

      @Mony Swiss

      Ni jedno ni drugo. Sto se tice toga sta je veci zlocin, apsolutno je jednak zlocin.

    • 20. maj 2019 | 19:57

      Wien

      @Mony Swiss

      То је исто...убиство и једно и друго...

    • 21. maj 2019 | 14:57

      Vaja

      @Mony Swiss

      Pa eto, ima ono pitanje: požar je u klinici za oplodnju i čujete dete od 5 godina kako plače a imate pred sobom i tegle sa emrionima. Možete izneti ili dete ili tegle, pa birajte. Odgovor na pitanje reći će vam da li je "isto". Licemeri!

  • Ima boljeg rešenja

    20. maj 2019 | 18:02

    Drage žene, imate pilulu za dan posle, pa ako ne želite dete, izbegnite abortus i svu ovu muku. U puno zemalja ona se dobija na recept, a i da nije legalna, da se nabaviti. Ni droga nije legalna, pa je ima na sve strane. Kad hoće da zabrane abortus, snađite se!

    • 20. maj 2019 | 19:29

      Ch

      @Ima boljeg rešenja

      Meni je pilula za dan posle napravila haos sa hormonima. Oprezno sa tim vasim 'dobronamernim' preporukama. Kondom je najmanje zlo, a ne koristi ga 80% muskaraca.

  • Jeretik

    20. maj 2019 | 18:02

    "Sila boga ne moli", ako postoji bilo koji lični razlog treba ga uvažiti. Prošlost je pokazala i dokazala da zabrana ne može ništa sprečiti, i da donosi još veće zlo.

  • seka

    20. maj 2019 | 17:53

    Neki kao da su ispali iz pećine i praistorije. Žene po njima služe samo da rađaju decu i da obavljaju kućanske poslove. o pravima žena, ravnopravnosti i emancipaciji izgleda da ništa ne znaju.

    • 20. maj 2019 | 19:59

      Wien

      @seka

      А обавезе...???...мељеш о правима...основно љидско право је право на живот...мало се едукуј јер ти је знање на нивоу пећине...

    • 20. maj 2019 | 20:59

      seka

      @seka

      wien život detetu daju majka i otac. Bez njih nema detetu života. Njihovo je pravo da odluče hoće svome detetu i kada podariti život. I kada vadiš zu zub i njegov koren uništio si vrstu života.

  • ZABRANE NISU REŠENJE

    20. maj 2019 | 17:48

    Pogledajte samo SAD, imaju stroge zakone i smrtne kazne, a opet ubistava i kriminala sve više. Ništa se ne rešava zabranom i kaznama, nego podizanjem svesti i stvaranjem boljih uslova u društvu. Zabrane će žene samo protumačiti kao represiju i nazadovanje njihovi prava.

  • Leonidas

    20. maj 2019 | 17:45

    Zabranu abortusa zagovaraju najviše oni kojima su deca i ljudi samo brojke i statistika. Uglavnom crkvenjaci i nacionalisti a sa ciljem da nas bude više da brojem nadmašimo druge. Zaboravljaju da kvantitet nije i kvalitet.

    • 20. maj 2019 | 17:57

      seka

      @Leonidas

      Tačno njima su najbitnije brojke a nije ih briga što tako dobivamo i masu uličara, propalica, siromaha, kradljivaca. deca kojoj se ni vlastiti roditelji ne raduju ne mogu imati lagan put u životu.

  • Žanka

    20. maj 2019 | 17:43

    Stvarno vas ne razumem ove žene što komentarušu protiv sloboda žene. I treba da kuvate sarme i perete mu noge i pitate jel smete kod frizera ako ste dobre i da mirisete na zaprsku i da budjavite u kujni i sa vešom i da nikad ne budete ostvarene kao zene. Iz prostog razloga sto i ne umete da se ostvarite, treba vam neko drugi da vam kaze kakve ste i da li ste dobre jer pojma nemate same...samo ovce koje prate jedna drugu, instikt je to, ne pamet.

    • 20. maj 2019 | 17:53

      Zeno

      @Žanka

      Ti si ogorčena što sve to moraš da radiš i sto si neostvarena u svakom drugom smislu, pa misliš da ces se ostvariti ako ubiješ plod u svojoj utrobi.

    • 20. maj 2019 | 18:00

      Rado

      @Žanka

      Opusteno devojcice, nadam se da ste se vi ostvarili kao zena a ja obozavam moju zenu koja mirise na jelo koje je skuvala.. Kad je vidim kako rucicama mesa to sto kuva ili kad mi ispegla kosulju za posao ili kad mi sipa u tanjir njen rucak i isece hleb ja je gledam kao uzviseno bice i volim je vise i vise mi je privlacna i nemam reci da opisem da bih za nju sad prosao kroz pakao....

    • 20. maj 2019 | 19:30

      Ch

      @Žanka

      Bravo!

  • Srecna zena

    20. maj 2019 | 17:43

    Ja da sam mogla.rodila bi petoro. Ali Bog nije dao. On zna zasto. Hvala mu. Srecna sam i bez dece ali jos srecnija sto nisam ubistvo deteta ucinila.

    • 20. maj 2019 | 17:51

      seka

      @Srecna zena

      Ti si izgleda od onih po kojima je svrha postojanja žena samo da rađaju decu. i sede kući i obavljaju kućanske poslove. O ravnopravnosti i emancipaciji žena izgleda mi da nisi ništa ni čula.

  • Kontraproduktivno

    20. maj 2019 | 17:40

    Kako vidim, OSTAĆE MUŠKARCI BEZ BESPLATNOG SEKSA :) Biće i sve manje brakova. Ženu danas naterati na te uslove iz prošlosti, to je nemoguće. Pa danas vam je ženama draži šoping od seksa. Još malo, pa će i brak postati zaboravljena kategorija. Nije ovo način da se borite protiv abortusa, ovo će imati suprotne efekte. Jedini način je podizanje svesti, zabrane su uzaludne. Obiće se o glavu onima koji ih uvode.

    • 20. maj 2019 | 20:07

      Wien

      @Kontraproduktivno

      Како подићи некоме свест када је нема ...????...

  • Svetlana

    20. maj 2019 | 17:31

    Sramota je kakvi ste vi muskarci licemeri. Pa ko pravi dete? Vi ili zena sama? Sta kada pukne kondom i kada je devojka jako mlada... Zar i tada treba da radja i da unisti i detetov i svoj zivot... Sve zene treba da takve kao sto je vecina vas u komentarima, izbegava a kamoli vodi ljubav pa da posle resava vasu neodgovornost i nesposobnost.

  • E stvarno

    20. maj 2019 | 17:28

    Samo se vi muskarci Balkanci ne javljajte! Opste je poznato koliko ste (bar vecina vas) brizni ocevi, koji pomazete suprugama, redovno placate alimentacije i ne maltretirate svoje zene i decu. Samo cutite i stidite se!

    • 20. maj 2019 | 17:56

      Jm

      @E stvarno

      Bravo za komentar!Muskarci koliko vidim su najglasniji u napadima a kad je podizanje deteta u pitanju, vecine nigde nema.

  • 👤

    20. maj 2019 | 17:26

    Оставимо по страни верско-религиозне аспекте овог проблема, иако су највећи заговорници абортуса на порталима, у ствари у храмовима "највећи верници", најсмернији, праве душе од људи (што би Господ рекао највећи лицемери). Елем, мени су у овом чланку за око запале две флоскуле гинеколошког "стручњака", др. Миме Фазлагић. Прво: дете, односно плод, фетус, како год, оживљава тек после 6. недеље, односно кад почне да куца срце. Значи пре тога је "мртво". Не разумем, па како мртво оживи? Састављем две живе ћелије, ствара се нешто мртво и онда то после поново постане живо. Нема ми ту пуно логике. Друга ствар је то, увек коришћено право жене да одлучује о свом животу и свом телу. Да и ја сам за то право. Жена итекако има право да одлучује о свом телу. Али абортус, који је убиство без преседана и то детета које не може да се брани НИЈЕ одлучивање о свом телу. То је одлучивање о животу ДЕТЕТА. Па побогу 21. век је. "Заштитимо" се, ако се тако може назвати избегавање најдивније ствари, родитељства. П.С. за "душебрижнике" који критикују "верске фанатике" и Цркву која је противник абортуса, ево једног податка-дозвољава га, али у изузетним случајевима. Кад, шта, како, из ког разлога? "Копајте" мало. Узеће вам времена, али ће вам оставити мање истог за лупетање.

  • Viki

    20. maj 2019 | 17:26

    Roditelji su ti koji neki život stvaraju i oni o tome treba da odluče.

    • 20. maj 2019 | 20:10

      Wien

      @Viki

      Одакле некоме право да одлучује ко живи а ко умире...???....то као у конц логору...господари живота и смрти...

  • Veritas

    20. maj 2019 | 17:21

    Samo vi abortirajte pa kad sad ne verujete da cinite ubistvo shvaticete kad napustite ovaj svet

  • Bolji načini

    20. maj 2019 | 17:10

    Ne možete silom naterati žene da rađaju. Bolje ja da sve mlade još od osnovne škole naučite više o načinima zaštite od neželjene trudnoće, o fetusu, abortusu, značenju života i poštovanju istog. Bolje je da pomognete mladima da svi zajedno rade na poboljšanju uslova u društvu za podizanje dece, da se omoguće besplatni vrtići, udžbenici, veća zaštita žene ako ostane samohrani roditelj, da se radi na podizanju svesti o značenju braka i njegovog poštovanja i očuvanja. Danas, kad žene na razgovorima za posao pitaju da li planiraju decu, kada lako dobijaju otkaze, kada je sve ovako nesigurno, ne vrede nikakve zabrane abortusa, pa čak ni zatvorske kazne. Ništa neće pokolebati ženu da izvrši pobačaj ako ne želi to dete. To se ne rešava zabranama.

    • 20. maj 2019 | 17:26

      Milos

      @Bolji načini

      Ne radi se o teranju na radjanje vec o razumnom odnosu prema ljudskim zivotima.Dete je i te kako zivo kad se abortus vrsi.To je neopravdano oduzimanje zivota.Sad ce da kazu da je svako oduzimanje zivota neopravdano, sto nije istina.Oduzimanje zivota je nehriscanski ali u odredjenim situacijama nema druge.Ili ili.Abortus nije takva situacija.

  • Ja

    20. maj 2019 | 17:05

    Ovako, ja sam pre ovo dvoje dece što sam rodila imala jedan spontani pobačaj i ja sam ljudi to jedva preživela psihički emotivno svakako. Znaci trudnoća je bila mala 5.nedelja,ali ja nisam godinu dana posle toga mogla da se oporavim. Stalno sam se pitala zašto i plakala. Meni su zbog obilnog krvarenja tada morali da rade abortus jer je plod već bio mrtav pod lokalnom anestezijom koja meni nije delovala, pa sam bila i svesna i osetila i videla sve. Ne možete da zamislite koliko boli kada vam kiretom sturzu po zidovima materice, ja sam 2 puta padala u nesvest tokom intervencije. Ja bih svaku ženu koja želi namerno da ide na abortus naterala da to radi bez anestezije, pa ko voli neka izvoli. Ja ne znam kako neko moze namerno da ode da to uradi, ja sam se psihički jedva oporavila posle tog spontanog. Za sta se vi žene moje borite, mene je sramota i strasno mi je. 😢😢😢

    • 20. maj 2019 | 17:35

      Žanka

      @Ja

      ženo pojma nemaš šta ti se desilo i pričaš svašta. Prvo, normalno je da boli, i treba da osetiš zbog predostrožnosti. Svaki bi ti doktor preporucio loklnu anesteziju, raspitaj se. Lokalna nije isto sto epidural, koji si ti čini mi se platila da dobiješ. I to što se plašiš bola i preuveličavaš ne znači da silovana devojka treba da zadrži dete silovatelja. A meni žao dece tvoje i čemu ćeš da ih naučiš, naročito ako su ženska. Jer to sto imaš matericu ne žnači da išta znaš o nioj.

    • 20. maj 2019 | 18:16

      Sladja

      @Ja

      Ženo ovde se priča o neželjenoj trudnoći iz raznoraznih razloga ! Nijedna žena se ne odlučuje na abortus iz čistog hira !Ti si želela da rodiš brkaš pojmove!!!

  • @#$

    20. maj 2019 | 17:04

    Svako treba da odlucuje o sebi pa tako i da li ce postati majka. Iz razlicitih razloga moze doci do nezeljene trudnoce a koja nije rezultat ljubavi. Nedostatak te ljubavi se ne moze nicim kompenzovati. Ako je dete rezultat prisile, ucene, neznanja, krize, i slicno to moze voditi daljoj patnji, nesreci i problemima. Zato je nekada bolje sve to u startu preseci.

  • Haha

    20. maj 2019 | 17:00

    Doktorka hice sebe da opravda sto je vrsila ubistva

  • Uništenje planete

    20. maj 2019 | 17:00

    Uskoro će se pokazati da ono što se nekima čini da je spašavanje života u stvari uništavanje života. Zbog prenaseleljenosti na zemlji ljudi će voditi ratove i biće više ubistava nego što sada ima abortusa. Nisam za abortus, ali smatram da je krajnje vreme da se povede računa o broju stanovnika i šta ova planeta može da izdrži a šta ne. Kod nas je jako niska svest o tome šta će tek zadesiti zemlju, kolike su prirodne zalihe nafte, vode i drugih resursa, do kakvih kriza će tek doći. Zajedno sa klimatskim promenama, sve će dovesti do velikih ratova.

    • 20. maj 2019 | 20:18

      Wien

      @Uništenje planete

      Ајде друже узми атлас у руке па види колика је површина обрадивог земљишта на свету па то подели на број становника и види какве глупости вам продају...има места за још 60 милијарди ....

  • Krv nije voda

    20. maj 2019 | 16:55

    Onda je masturbiranje genocid 😂

  • Ivana

    20. maj 2019 | 16:53

    Sve muskarci u komentarima! Ljudi, vi znate da se ovo i vas tice, znaci koristite kondome, a ne 'omaklo mi se'. Edukujte se malo o tome kako hormonska kontracepcija utice na zdravlje zene, pre nego sto pocnete da je delite ovde kao bombone.

    • 20. maj 2019 | 17:05

      Milos

      @Ivana

      Tice se i muskaraca.Dete nije samo majcino vec i ocevo.Jos nije nadjen nacin da zena zatrudni bez muske "pomoci".

    • 20. maj 2019 | 17:06

      Ja

      @Ivana

      Ženo, jel te nije sramota? Imaš internet da ovde komentarises, pa idi se edukuj koje sve vrste kontracepciju postoje, a ne samo da ovde piskaras gluposti i da se seksa bez zaštite i da se zalaže da ubija decu.

  • Верски фанатици са истока и југа

    20. maj 2019 | 16:52

    Пошто се у неким деловима Земље слушају верске вође, да се рађа што више деце, планета ће убрзо пропасти. Једноставно нема довољно ресурса да изджи толики природни прираштај. У Европи је другачија ситуација, овде влада бела куга, али у неким азијским и афричким земљама је страшно. Ускоро ће многи делови Земље остати без воде, тада ће доћи до ратова и масовног уништења.

    • 20. maj 2019 | 20:20

      Wien

      @Верски фанатици са истока и југа

      Очиглено никада ниси видео мапу света кад такве будалаштине лупеташ...

  • Jeca

    20. maj 2019 | 16:51

    Pa kada bi zene mnogo vise pazile onda nebi ni bilo toliko abortusa. A ne ovako zatrudne pa posle ubijaj dete. Pa ako ne zelis dete ima mnogo nacina da se zastitis, ali kad nemaju mozga djavo im je kriv. Van pameti je da se legalizuje abortus

    • 20. maj 2019 | 17:19

      Ch

      @Jeca

      Auuuu! Zene da paze? A sta je sa muskarcima? I to zensko da napise, gde ti je mozak zeno?

    • 20. maj 2019 | 17:39

      Žanka

      @Jeca

      Jeco, trebalo je da pročitaš tekst prvo. Nije dete dok se ne formira. Aj da zabranimo muškima da završavaju jer bacaju decu na milione!?

  • Miki

    20. maj 2019 | 16:44

    Draga koleginice Fazlagic-ka!Zalosno je sto vi i mnogi lekari ne shvataju da zivot pocinje samim zacecem.Da li ce se ostvariti zavi si od mnogih faktora koje ja zovem Bozija sila.Kada se i ostvari pitanje je koliko ce da traje, jer zavisi od mnogih fakrora.Bolest,akcidenta od samih nas.Eto i od vas koji misle da ste vi ti koji odlucuju.Zamislite koliko je zapoceto neostvarenih zivota koji bi proizveli mnoge dobre sportiste,umetnike,lekare,cak bolje od vas,od mene.DA LI JE NJIMA TREBALO BITI PRUZENA NEKA SANSA.

    • 20. maj 2019 | 18:08

      Jeretik

      @Miki

      A ti zamisli da je Hitler abortiran,da mu nije pružena šansa.

  • Митар из Дубича

    20. maj 2019 | 16:40

    Зачеће детета је благослов од Господа да се роди човек, ko свесно убије своје дете значи дс се противи вољи Господа. И одговараће у дан страшнога суда, а суд Господњи биће страшан биће плач и шкркут зуба. Помилуј нас Господе јер незнамо шта чинимо!

    • 20. maj 2019 | 18:11

      Jeretik

      @Митар из Дубича

      Ne tupi bogomoljac. Ako je greh ubijanje fetusa, još veći je greh ubijanje već razvijenog mozga.

  • Laki

    20. maj 2019 | 16:35

    Verski fanatici su glavni zagovornici zabrane ab0dtusa.Oni bi se sve i svašta mešali i narodu određivali.Pravo svake žene je da sama odluči da li će i kada postati roditelj.

    • 20. maj 2019 | 20:28

      Wien

      @Laki

      Право жене је да одлучи да ли ће или неће раширити ноге а не да ли ће неко живети или мрети....

  • Mako

    20. maj 2019 | 16:35

    Žena mora znati ako nije sa posebnim potrebama da je posledica sexa trudnoća i šta se prave blesave.Ubiti mogu samo sebe a ne i dete koje ništa nije krivo.

    • 20. maj 2019 | 16:50

      Ivana

      @Mako

      A ko tu decu pravi? Ko treba vise da vodi racuna? Pricate o zenskoj zastiti, sta je sa kondomima? Zao vam para i 'nije to to' sa njima?

    • 20. maj 2019 | 17:04

      Žena

      @Mako

      Mora da si ti sa posebnim potrebama sa ovakvim komentarom! Sramota!zene ne upraznjavaju seks same pa su samo one odgovorne,gde ste vi muškarci u toj priči.

  • Mare1

    20. maj 2019 | 16:32

    A zasto abortus? Zena kada pocne seksualne odnose ako nece decu neka stavi spiralu.Bolje nego da dodje u iskusenje da odradi abortus sto je po meni horor.Znaci zastitimo se.Zene pogotovo.Samo spirala i teraj.Ili rodi 1,2 dece nece vise opet sprala prosto.

    • 20. maj 2019 | 16:51

      Ivana

      @Mare1

      Jesi ti svestan svih posledica tih vidova zenske kontracepcije? Ogroman hormonski haos se napravi sta god da se koristi. Ja se i dalje oporavljam od pilule, uzas mi je napravila sa hormonima.

  • Milos

    20. maj 2019 | 16:29

    I te kako je opravdano u ratu kad ubijes naoruzanog neprijatelja da bi sačuvao svoj zivot i zivote saboraca, onda ako stitis imanje i porodicu od pljacke, onda u slucaju krvne osvete za ljude koji drze do plemenskih obicaja...To su opravdana ubistva.Abortus nije opravdano ubistvo.

    • 20. maj 2019 | 16:32

      Cika Velja

      @Milos

      "NE UBI". Kratko,jasno...i za onog ko je ovaj zakon dao...NEMA OPRAVDANJA!!!

  • Edukacija umesto zabrane

    20. maj 2019 | 16:28

    Jadno je i smešno ako neko misli da će prisiliti žene da rađaju u 21 veku. Ženu koja je odlučila da abortira niko neće sprečiti. Eno vam primera u Hrvatskoj lekari odbijaju da izvrše abortus zbog prigovora savesti, a Hrvatice masovno odleze na abortus u Sloveniju gde lekari to ne odbijaju. Ne ide to silom i zabranama.

  • Zeljko

    20. maj 2019 | 16:24

    Abortus je ubistvo i tacka i svako ko ga ucini treba da odgovara.Po tom osnovu ako neko ubije starca od 80 godina moze reci pa sto da sam ga ubio svejedno bi uskoro umro!!!A ova doktorka prica kao da smo u 19 veku pa nikad nije cula zastitu prilikom odnosa.

  • Живот

    20. maj 2019 | 16:18

    Ако је ембрион настао од женске и мушке ћелије, а зачеће није настало насилним путем, требало би обадвоје да одлучују о његовој судбини. Крв се вади само и искључиво због спасавања живота, никако за његово уништење.Можда је то упоредиво са научне тачке гледишта, али са етичке сигурно није.

  • Aca

    20. maj 2019 | 16:08

    Ovi minusi na kritiku nazovi doktorke su sve sami aktivisti za "ljudska prava".

  • Cika Velja

    20. maj 2019 | 16:07

    Znaci nije transfuzija nego transplantacija krvi,sto i jeste,a da je organizam odbaci je preko 100.000 slucajeva u svetu za godinu dana...samo sto za medicinu 100.000 i nije nekakav broj...za rodbinu i pojedinca itekako jeste!!!

  • Ne znam

    20. maj 2019 | 16:06

    Cemu ovoliki muskarci medju komentatorima? Muskarci, vi o svojim zivotima donosite odluke, a pustite zene da odlucuju o same o sebi!

    • 20. maj 2019 | 16:33

      Ja

      @Ne znam

      Evo ja sam žena i kažem ti da je abortus cedomorstvo i da ti možeš da odlučujes o svom životu, a ne o životu drugog bića koje je u tebi već stvoreno. Jesinli ti ikada čula za kontracepciju? Ako ne želiš da stvara novi život a želiš seks, onda koristi kontraceptivno sredstva, toliko ih je u 21.veku,a ne da se seksas i uživaš i da posle ubijas život koji je stvoren u tebi pod izgovorom da ti odlučujes o svom životu. Strasno kakve sve žene postoje! Zato ćemo i da izumremo. Mene je sramota sto sam žensko zbog tvog komentara. 😢😢😢

  • Cika Velja

    20. maj 2019 | 16:04

    Aha...i sta sad? Krv i jeste ziv organizam uz pomoc kojeg se vlasnik nadje u 99,7% slucajeva,a gurne se u venu drugom i kao sve je to isto? Pa eto,kao sto vidite i nije!!!

  • UZALUDNE ZABRANE

    20. maj 2019 | 15:58

    NEMA TOG ZAKONA i te KAZNE koja će ISKORENITI ABORTUS. Samo će naterati žene koje su rešile da abortiraju da to čine u opasnim i nelegalnim ordinacijama ili da idu u inostranstvo. Jedini način da se smanji broj abortusa je podizanje svesti, edukacija žena o samom činu, kao i o načinima zaštite od neželjene trudnoće, veća dostupnost i besplatna kontracepcija. A za veći natalitet potrebni su bolji uslovi za podizanje dece, ekonomska sigurnost, bolji uslovi pri porođaju, dečiji dodaci i slično. Samo tada će žene rešiti da imaju više dece, imam puno drugarica koje su ostale samo sa jednim detetom jer žive u zajednici u premalim stanovima i rade na dogovore na određeno vreme u veoma lošim uslovima, a boje se da i taj posao ne izgube.

    • 20. maj 2019 | 17:05

      spavač

      @UZALUDNE ZABRANE

      Tesko ce neko edukovati zene, ako se slusaju ovakvi, kao dr. Fazlagic i dozvoljava da truju glupostima medijski prostor, a time daju alibi za klasicno ubijanje zivota!

  • Moja odluka

    20. maj 2019 | 15:54

    Moj jedini komentar na ovu temu je- Zene, bojkot! Nema seksa! Kraj! P.S.U roku od 24 h naslo bi se resenje,kompromis uspostavljen😉😂✊

    • 20. maj 2019 | 16:46

      To kao da si rekla

      @Moja odluka

      Bojkot neću da jedem. Nek propadne prehrambena industrija.

  • Strahinja Janjic

    20. maj 2019 | 15:53

    Zivot počinje onog trenutna kad Sveti Duh udje u fetus, I to je jedina istina.

    • 20. maj 2019 | 16:13

      Gox

      @Strahinja Janjic

      Brate, ne znam da li si ozbiljan, ali pobedio si.

  • Goran.

    20. maj 2019 | 15:53

    OVDE POJAM SLOBODA SE ZLOUPOTREBLjAVA. Pod izgovorom SLOBODE čine se dela gde se nekad zdrav razum stideo. Treba voditi računa prilikom seksalnog odnosa a ne ići na abortus kao da se ide u šenju.ABORTUS je ubistvo a to što mi gledamo da ublažimo i proglasimo nešto uobičajeno,normalno i stavimo sve u koš SLOBODE time umirimo savest savremenog čoveka koji sve manje ima stida ,nemože nas opravdati pred BOGOM.

    • 20. maj 2019 | 16:34

      Стаменковић Милан

      @Goran.

      Лепо објашњено. Сагласан сам с тобом 100%.

  • Nenad

    20. maj 2019 | 15:52

    Crkva nije protiv abortusa samo z og greha Vec i zbog bele kuge zato sto zali svoj narod koji je sve manji

  • Baka

    20. maj 2019 | 15:51

    Koliko znam dr. Fazlagic nema decu. Zašto, ne znam. Ali sam šokirana njenim stavom o začetom životu. Njen kolega dr. Vanja iz N. Fronta ima suprotan stav. Ima i decu. Tokom života sam više puta dala a i primila tuđu krv i niti sam se u nekog uselila niti neko u mene, ostala sam ista samo sam se bolje osećala i kad sam davala i kad sam primala krv. Ja sam protiv abortusa sem kad je opravdano , iz zdravstvenih razloga. Ko zna koliko Tesla, Pupina, Milankovica........bi se rodilo da neke žene nisu donele odluku da abortiraju. Deca su ukras sveta i naša buduCosta.💏💑👪👫👬👭👮👷💁💂👯👰👸🎅👼👱👲👳💃💆💇

    • 20. maj 2019 | 16:12

      Ja

      @Baka

      Dr Fazlagic ima ćerku koja je išla sa mnom u školu. Ja se naravno ne slažem sa njenim mišljenjem po pitanju abortusa, evo kao zena. Žena treba da odluči pre seksa da li želi ili ne želi dete i da koristi sredstva za kontracepciju, a ne da joj abortus bude kontraceptivno sredstvo. Ovakvo mišljenje kao njeno mogu da zastupaju samo ljudi koji nemaju emocija nikakvih. Zanima me samo koliko je dr Fazlagic (akcenat na prezime) uradila abortusa u svojoj karijeri. Strasno!

    • 20. maj 2019 | 16:37

      Ja

      @Baka

      Ne slažem se. Nije uvek samo pitanje toga da se dete rodi, nekad je i to da li ta majka ima da mu pruži sve. Ima dece koja su zanemarena i maltretirana a rođena. Ako ćemo dalje meriti po tome, ima i mnogo dece koja su takođe rođena, koja su ostavljena i napuštana od strane roditelja koji ih nisu želeli. Ta deca odrastaju po kojekakvim sirotištima i hraniteljskim porodicama bez ičije ljubavi. A na kraju, još mi je lošije kad vidim one roditelje sa osmoro-devetoro dece koji žive u straćarama bez struje i vode, deca trčkaraju bosa i prljava, majka opet u blaženom stanju a oni traže pomoć od države. Čemu osam deteta ako ni za jedno nemaš uslova ? Itd itd, ima toga još da ne nabrajam dalje

    • 20. maj 2019 | 16:40

      Ja

      @Baka

      Da me ne shvatite pogrešno, deca JESU ukras sveta i nešto najlepše ali samo ako odrastaju onako kako i zaslužuju i u svim uslovima. Deca zapostavljena ili ne daj bože maltretirana nemaju puno šansi da izrastu u čestite ljude, tačnije mali broj njih se iz toga izvuče bez posledica

  • Iwan

    20. maj 2019 | 15:47

    Crkva je najprofitabilnija kompanija u poslednja 2 veka. Misle samo na svoje d***

  • Ateista

    20. maj 2019 | 15:33

    Ma crkva je za to sve kriva nekada je govorila da je Zemlja ravna ploča a sada da život počinje začećem a ne tek kad srce proradi...eto opet je vera zlo koje unosi nemir i podele i mržnju među ljudima.

    • 20. maj 2019 | 17:11

      Đurđica

      @Ateista

      Muškarci ili muževi nisu ni malo krivi ako ženska bića moraju da naprave ubistvo nerođenih, da li je to moguće

  • 21VEK

    20. maj 2019 | 15:32

    Život počinje onog momenta kada u fetusu počne raditi srce i pre toga treba dozvoliti abortus a posle toga zatvor i za majku i za doktora jer je to najgore ubisto koje postoji i.

    • 20. maj 2019 | 16:36

      Стаменковић Милан

      @21VEK

      Колико знам срце почиње да куца 18. дана од зачећа, а прва нервна ћелија(др. Стојковић, генетичар, је то рекао) осмог дана.

  • Ampoo

    20. maj 2019 | 15:28

    Zamisli da je tebe tvoja majka abortirala. Da li bi tako pričala?

  • Душан

    20. maj 2019 | 15:27

    Ви сте докторка муслиманка.Сигурно знате о чему причамо ми православни када се боримо против абортуса.Ви сте лекар и треба бар да будете неутрални.У овом случају сте навијачки расположени по два питања.

  • Шоне

    20. maj 2019 | 15:24

    Ако си ти докторка онда сам ја Петар Пан!

  • Pravda

    20. maj 2019 | 15:23

    Ovo du demonske reči...

  • Sramota

    20. maj 2019 | 15:16

    Cudno kako Fazlagic pominje crkvu i ko sedi u crkvi,a izbegava da kaze ko sedi u dzamijama.

  • Ivana

    20. maj 2019 | 15:16

    Strasno sta zena podrzava i lupeta. Pa 21 je vek ljudi. Ima zastita vise vrsta. Ta ista zena zar je toliko maloumna da nezna da se zastiti i dodje u situaciju da uopste nerizikuje da li ce ili nece doci do trudnoce. To je nemarnost i to treba naravno kazniti. Nije jos uvek formirano ali sam osecaj da bi se rodilo jedno ljudsko bice,covek! Dovodi u pitanje da li je pravednije i ljudski ako vec neplaniras trudnocu zastiti se kad je sad bar sve dostupno i vese metoda ima ili ko malouna osoba prepustiti pa onda ajde da kiretaze postanu ko odlazak ko zubara. Strasno!! Zemljo srbijo sve naopako i bolesno nameces u zakonima i pravima!

  • Dr Marko Vojvodic,pedijatar

    20. maj 2019 | 15:15

    Sramota kako neko skolovan moze da odvali ovoliku kolicinu gluposti.Gospodjo doktorka(necu namerno da vas nazovem koleginicom)od krvi nikada zivo bice ne moze nastati,ali od embriona uvek. Evp npr da su vas abortirali mi se sada ne bismo smejali vasim glupostima,ne biste imali decu ,ne bi videli njihov osmeh,radost....

  • Too

    20. maj 2019 | 15:08

    Avortus je najveci grijeh i to je ubistvo

  • V

    20. maj 2019 | 15:07

    Sedi dile jedan. Glupo ti poredjenje.

  • Milos

    20. maj 2019 | 15:06

    U Srbiji treba da se tretira kao cedomorstvo.Nije zabranjeno da to uradis ali ako uradis onda lisice idu na ruke.Abortus ne samo sto je ubistvo vec je neopravdano ubistvo.

    • 20. maj 2019 | 16:16

      Dosta vise

      @Milos

      A ako nekoga ubiješ opravdano, to je onda ok? Aj ne lupajte molim vas! Svaka žena nek radi sa svojim telom šta hoće!

    • 20. maj 2019 | 16:28

      Ivana

      @Milos

      Ti kao muskarac NEMAS PRAVA da pricas o zenskom telu. Sedi, jedan.

    • 20. maj 2019 | 16:39

      Milos

      @Milos

      Neka zene bolje razmisle.Ako nece decu onda ima toliko nacina za zastitu.Bolje i to nego ubistvo u vidu abortusa.I to ne treba da bude zabranjeno u Srbiji ali ko uradi ide u 4 zida na dosta godina.Razmislite pa birajte.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA