Uspešno završena inicijativa ROSA vode "Beba bira gde"
ROSA voda je sinonim za brend koji se više od decenije zalaže za porodične vrednosti i godinama unazad pokreće i podržava inicijative i projekte za stvaranje boljeg okruženja, kako za roditelje, tako i za bebe. Inicijativom "Beba bira gde", ROSA voda je podigla svest javnosti o važnosti dojenja na javnom mestu i dodatno pružila podršku mamama da se osećaju sigurno dok doje svoju bebu u javnosti.
-Nakon postavki Rosa klupa za mame i bebe širom Srbije i jedinstvenog Rosa kutka postavljenog prošle godine u Nišu i od ove godine, u Novom parku u Novom Sadu i u Botaničkoj bašti u Beogradu, uspešno smo uz podršku čitave zajednice priveli kraju našu inicijativu "Beba bira gde". Ponosni smo što smo kroz ovu inicijativu podigli svest o značaju dojenja u javnosti, verujemo da smo i ohrabrili mame i stvorili bolje okruženje za njih i bebe u trenucima kada je podrška od ključne važnosti - izjavila je Agnes Ivković, brend menadžer ROSA vode.
Rosa voda se ovom prilikom zahvaljuje gradu i gradskoj upravi Novi Sad i Niš, kao i Botaničkoj bašti "Jevremovac" u Beogradu na podršci za realizaciju projekta.
Rosa voda i ove godine uz pomoć zajednice nastavlja svoju misiju podrške u prvim danima roditeljstva i kroz izdvajanje 1 dinara od svake prodate boce Rosa vode od 1.5l, unaprediće rad Školi roditeljstva i pružiti podršku patronažnoj službi širom Srbije. Budite deo Rosa misije i podržite mame, tate i bebe u njihovim najnežnijim i najlepšim trenucima.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.