Omiljeno telefonsko savetovalište za roditelje “Halo Beba” dobija novu mobilnu aplikaciju
Telefonsko savetovalište za roditelje "Halo Beba" dobilo je novu mobilnu aplikaciju, interaktivni vodič kroz roditeljstvo i razvoj malog deteta sa nizom sadržaja i novim iskustvom učenja za roditelje, saopštio je UNICEF.
Kroz aplikaciju "Halo Beba - Vaš saputnik u roditeljstvu" roditelji će dobiti ažurirani i personalizovani sadržaj koji se odnosi na praćenje rasta i razvoja deteta u ranom uzrastu, dojenje, ishranu, imunizaciju, planiranje lekarskih pregleda, ideje za podsticanje razvoja kroz igru, razgovor, čitanje sa decom, odgovore na roditeljske zabrinutosti i mnogo drugih tema.
Informacije i saveti su zasnovani na najnovijim svetskim saznanjima o razvoju deteta, a UNICEF-ovi eminentni stručni saradnici prilagodili su ih za roditelje u Srbiji.
UNICEF u Srbiji je aplikaciju razvio u partnerstvu sa Gradskim zavodom za javno zdravlje i kompanijom Nordeus, a Regionalna kancelarija UNICEF-a će, uz nadogradnju za višejezičnost, omogućiti korišćenje i u zemljama u regionu.
Mobilna aplikacija se može preuzeti sa Google Play Stora.
Direktorka UNICEF-a u Srbiji Deyana Kostadinova kaže da je ponosna na pokretanje te aplikacije - rešenje koje je osmišljeno da pomogne roditeljima u donošenju dobrih odluka o svojoj deci i da ih podrži u svakodnevnim rutinama.
- Aplikacija je nastala u partnerstvu kompanije Nordeus, Gradskog zavoda za javno zdravlje Beograda i UNICEF-a. Aplikacija je dostupna 24 sata sedam dana u nedelji, što je od posebnog značaja u ovim izazovnim vremenima. Poklanjamo je roditeljima u Srbiji za srećnu Novu godinu da bismo ih podržali i omogućili jednake šanse za svako dete - izjavila je Kostadinova.
Kompanija Nordeus je strateški partner UNICEF-a duže od šest godina, a specijalista za korporativnu društvenu odgovornost u Nordeusu Miloš Paunović kaže da kada su uvideli da veliki broj roditelja zove servis "Halo Beba" za savete koji se mogu rešiti jednistavnim informacijama i da to oduzima vreme za podršku ozbiljnijim brigama roditelja, shvatili su da se taj izazov lako može rešiti digitalnim proizvodom.
Roditelji će, kao i do sada, moći telefonom da pozovu „Halo beba“ savetovalište i od patronažnih sestra koje su zaposlene u tom servisu dobiju odgovore na sva pitanja koja se odnose na prve godine bebinog života.
Telefonsko savetovalište „Halo Beba“ otvoreno je 2001. godine zahvaljujući punoj tehničkoj i logističkoj podršci UNICEF-a, a od 2007. godine u celini ga finansira Grad Beograd.
Gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić ističe da je to telefonsko savetovalište usluga na koju je Grad posebno ponosan i čiji rad podržava od samog početka njegovog osnivanja 2001. godine, uz podršku UNICEF-a.
- Ova usluga sada predstavlja i stalnu stavku budžeta Grada. Halo Beba telefonsko savetovaliste i Halo Beba aplikacija deo su koncepta Beograda kao ''pametnog grada'' - grada koji lako ponudi rešenje potreba svojim građanima - istakao je Radojičić.
Savetovalištem "Halo Beba" rukovodi Gradski zavod za javno zdravlje Beograd, a direktorka te ustanove Dušanka Matijević kaže da mobilna aplikacija predstavlja još jedan iskorak savetovališta "Halo Beba", pre svega u pogledu dostupnosti važnih informacija za roditelje u svakom trenutku.
- Na taj način svi zajedno pružamo veliku podršku mladim roditeljima u periodu kada im je pomoć i te kako potrebna i ostvarujemo naš zajednički cilj, dobro zdravlje i blagostanje najmlađih i njihovih porodica uz podršku, ljubav, bezbedno i stimulativno okružnje - zaključila je Matijević.
(Telegraf.rs)
Video: Neko se baš potrudio da ukrasi ovaj automobil: Ovo je jelka na četiri točka
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.