Archi play: Ova igračka razvija motoriku i logiku kod vaše dece
Onda će vam priča o ovoj igrački sigurno privući pažnju!
ArchiPLAY konstruktor igračka ne samo da će potpuno okupirati vaše dete, bilo kog uzrasta, već će i pomoći da ono razvije kreativnost i sposobnost prostornog i apstraktnog razmišljanja, a uz to je i zabavna.
Ovaj proizvod koji se u okviru projekta Super Srbija našao na policama odabranih Roda marketa kreirali su Biljana i Bratislav Branković, arhitekte iz Beograda, edukatori i roditelji koji stoje iza kreativnog brenda ArchiPLAY.
Super Srbija je projekat kojim su Direct Media i Roda, zajedničkim snagama, želele da osnaže domaće preduzetništvo kroz inovativni tip takmičenja u kojem se 8 odabranih malih preduzetnika bori za naklonost potrošača. Rodini kupci su ti koji će svojim odabirom proizvoda, pomoći Rodi da odredi koji preduzetnici će ostati na policama i naredne godine.
Priču o porodici Branković pogledajte OVDE
ArchiPLAY, kao jedan od učesnika, donosi nam priču o tome kako izgleda biti mali preduzetnik u Srbiji, a posebno kada je vaš proizvod inovativan i po svemu posebna igračka.
Nije dovoljno samo reći da je bračni par Branković osmislio ovakvu igračku. Ovi zaljubljenici u igru i stvaranje su je dugo maštali! A to dugo zalazi još u studentske dane. Bratislav i Biljana poznaju se sa studija na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu. Prešli su put od kolega i prijatelja do bračnog para i roditelja dvoje dece. A gde su počeci njihove male porodične kompanije, da nam ispriča preuzela je Biljana:
- Bratislav i ja smo držali radionice iz arhitekture deci i da bismo im približili tu oblasti, spontano smo napravili alate koji su bili u stvari igračke. Iz toga se rodila ideja o edukativnim igračkama. Nadograđivali smo je godinama i u saradnji sa pedagozima došli do finalnih rešenja.
U današnjem svetu, kada je većina igračaka plastična, bučna, šarena i kratkog veka, a prilikom igre, deca uglavnom pasivni korisnici igračke koja sama pleše, svetli i peva– ArchiPLAY igračke se izdvajaju svojom jednostavnošću koja je, kako smo shvatili iz priče, ključna da bi dete imalo bezbroj kombinacija da se igra i razvija. Estetika tu ne igra važnu ulogu, baš zato jer je važno vizualizovati proces razmišljanja, pronaći vezu između pokreta i namere. Upravo zbog toga, igračke su namerno svedene i nedovršene.
- Želeli smo da se deca na drugačiji način igraju i da kroz zabavu stvaraju svoju sliku o prostoru, oblicima i apstraktnom mišljenju. Naša igračka je proces. Krajnji rezultat ne mora obavezno da liči na samu kuću ili neki poznati oblik, poenta je da dete kroz oblike zamišlja konkretan prostor. Koncept ArchiPLAY edukativnih igračaka nikako se ne svodi na to da decu usmeravaju ka pozivu arhitekte, kažu uglas.
Sve ArchiPLAY igračke intenzivno angažuju dečije ruke. Crtački i setovi za konstruktivnu igru iniciraju čitav spektar različitih pokreta – od pokreta celih ruku radi sklapanja i rasklapanja krupnih elemenata, do preciznog hvata letvica i nišanjenja rupica. Simultano, tokom konstruktivne igre razvija se koordinacija oka i ruke, što zajedno sa finom motorikom predstavlja osnovni preduslov za osposobljavanje deteta za pisanje.
Inače, u ArchiPLAY porodičnoj firmi, Biljana je zadužena za komunikaciju sa “spoljnim svetom”, kako ga naziva Bratislav, bavi se prodajom ali je ravnopravno uključena u dizajn. Bratislav se više koncentriše na osmišljavanje i samu proizvodnju. Ipak, naglašavaju da se oko svega prvo zajedno konsultuju. Iako se čini da Brankovići svu svoju pažnju i vreme posvećuju svojim proizvodima, ovaj kreativni tandem već 13 godina mentorski radi sa mladima, budućim studentima arhitekture, dok Biljana predaje na Fakultetu primenjenih umetnosti.
Dok priča o njihovim igračkama ide sasvim novim tokom sada, kada su postali učesnici Super Srbije, otkrili su nam i šta za njih znači učešće u ovom projektu:
- Super Srbija je naišla u savršenom trenutku za ArchiPLAY jer sa sobom donosi mnogo novog iskustva i prilika. Puno ljudi će upoznati naš proizvod i za sada nam samo preostaje da držimo palčeve i čekamo rezultate učešća u projektu.
Biljana i Bratislav složni su oko toga da će im najveća satisfakcija biti ukoliko njihove igračke podstaknu dete da se zainteresuje i pokrene njegovu želju da stvara. Jedini korak koji tome prethodi je da dete prvo vidi i isproba ArchiPLAY konstruktor, a kada se to desi, sigurni smo da ga neće ispuštati iz ruku!
ArchiPLAY konstruktor set
ArchiPLAY konstruktor osmišljen je su u saradnji sa pedagozima i kreiran za slobodnu igru kao izvor saznanja za decu. Ova igračka razvija prostornu inteligenciju, logiku, sposobnost kreativnog rešavanja problema i finu motoriku. Igrajući se, dete rešava niz malih problema i osposobljava se, lako i prirodno, za snalaženje u različitim situacijama. ArchiPLAY nudi beskonačne mogućnosti kreativnog istraživanja i gradnje maštovitih prostornih struktura, bez uputstva, vođene isključivo maštom!
O Super Srbiji:
Projekat Super Srbija pokrenuli su Direct Media i Roda u želji da na veliko tržište izvedu 8 malih preduzetnika i pruže im priliku da postanu stalni dobavljači Roda marketa. Preduzetnici čiji proizvodi osvoje srca potrošača i pokažu zavidne rezultate prodaje, dobijaju šansu da potpišu jednogodišnji ugovor sa Rodom i osiguraju svoje mesto na policama i u 2019. godini. Samo jedan od njih, koji pored prodaje bude podjednako uspešan i u zadovoljavanju kriterijuma koji se tiču opšteg odnosa prema projektu, poštovanja rokova isporuke, spremnosti da se unapredi i promoviše svoj proizvod, poneće laskavu titulu HIT proizvoda.
Pratite preduzetničke priče na TV Prva svake nedelje od 18.45 i podržite svoje omiljene proizvode kupovinom u Rodi!
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Osuđenici u Okružnom zatvoru okitili jelku!
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
💶
Bravo
Podelite komentar