Najveći svetski brendovi prestaju da upotrebljavaju krzno u svojim kolekcijama: Da li ih podržavate?
Grupa Kering, kompanija koja stoji iza luksuznih brendova Guči (Gucci), Balensijaga (Balenciaga), Iv Sen Loran (YSL), Brioni i mnoštvo drugih, donela je odluku da do jeseni 2022. godine potpuno prestane sa upotrebom krzna u svojim kolekcijama.
Kompanija je ovo saopštila putem svog Instagram profila i naglasila da je to čini iz svojih uverenja i da smatraju da je to ispravna stvar.
- Ovo radimo, između ostalog, i iz etičkih razloga - saopštio je generalni direktor kompanije Fransoa-Anri Pino.
Poslednjih godina, jedan po jedan, brendovi su odustajali od korišćenja krzna.
Još 2017. godine Guči je najavio da će svoje komade praviti bez prirodnog krzna, zajedno sa Botegom, Balensijagom i Aleksandrom MekKvinom. Sen Loran i Brioni su poslednji brendovi koji će slediti taj primer.
- Već dugi niz godina Kering grupa nastoji da preuzme vodeću ulogu u održivosti, vođena vizijom luksuza koja je neodvojiva od najviših ekoloških i društvenih vrednosti i standarda - rekao je Pinault.
- Kada je reč o dobrobiti životinja, naša grupa je uvek pokazivala spremnost da poboljša prakse u svom lancu snabdevanja i luksuznom sektoru uopšte. Sada je došlo vreme da se napravi još jedan korak napred prekidanjem upotrebe krzna u našim kolekcijama. Svet se promenio, zajedno sa našim klijentima i prirodno je da se tome prilagodimo - istakao je on.
Kako je objasnio, kompanija je svesna da će izgubiti kupce koji su vole tu vrstu proizvoda, ali da nekim materijalima jednostavno nema mesta kada su luksuzni brendovi u pitanju.
Zagovornici prava životinja dugo su tražili od modnih kuća da prestanu da koriste prirodno krzno.
(Telegraf.rs
Video: Pepeo i garež je sve što je ostalo od dva spaljena automobila na Novom Beogradu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Cuki
Tako treba
Podelite komentar
Coca
Podrzavam sve sto ce uticati na prestanak ubijanja zivotinja .
Podelite komentar