"Naše bake i danas ovo nose na pijacu": Društvene mreže gore zbog nove Balensijagine torbe
Devedesete godine iznedrile su mnoge trendove kojih se danas sa setom sećamo. Neki od njih se s vremena na vreme vrate u modu, ali jedna stvar nikada nije ni izašla, možda je preterano reći iz mode, ali iz upotrebe svakako nije.
Popularna plastična torba, nazivana i "krmača", oduvek se podrazumevala za velike nabavke, švercovanje robe ili jednostavno jeftino rešenje kada je potrebno spakovati ogroman broj stvari.
Njena cena je obično ispod 500 dinara, a može se naći u radnjama kineske robe, pijacama ili popularnim "svaštarama". Međutim, ako želite da posedujete ovakvu torbu "sa potpisom" i to je moguće, ali za 206.000 dinara.
Naime, popularni brend Balensijaga kreirao je, kako kažu, torbu za kupovinu sa plavim, belim i crvenim printom, ručkama zašicenim sa spoljne strane i logoom kuće u zlatnoj boji.
Ova torba ima i dodatne ručke, može se naći u dve veličine, spoljni deo je od teleće kože, a postava je od organskog pamuka. Kreacija je već u prodaji na njihovoj web stranici.
Na društvenim mrežama već se uveliko raspreda o novoj torbi popularnog brenda, a korisnici nisu ni malo oduševljeni.
- Kod nas bake i dalje nose ovakve torbe na pijacu - bio je jedan od komentara.
Ovo nije prvi put da se veliki brendovi igraju sasvim običnim dizajnom i pretvaraju ga u nešto skupo i luksuzno, a Balensijaga, na čelu sa kreativnim direktorom Demnom Gvasalijom, jedna je od kompanija koja to najčešće radi.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Milisav
Sta je sledece, opanci?
Podelite komentar