"Naše bake i danas ovo nose na pijacu": Društvene mreže gore zbog nove Balensijagine torbe

Devedesete godine iznedrile su mnoge trendove kojih se danas sa setom sećamo. Neki od njih se s vremena na vreme vrate u modu, ali jedna stvar nikada nije ni izašla, možda je preterano reći iz mode, ali iz upotrebe svakako nije.
Popularna plastična torba, nazivana i "krmača", oduvek se podrazumevala za velike nabavke, švercovanje robe ili jednostavno jeftino rešenje kada je potrebno spakovati ogroman broj stvari.
Njena cena je obično ispod 500 dinara, a može se naći u radnjama kineske robe, pijacama ili popularnim "svaštarama". Međutim, ako želite da posedujete ovakvu torbu "sa potpisom" i to je moguće, ali za 206.000 dinara.
Naime, popularni brend Balensijaga kreirao je, kako kažu, torbu za kupovinu sa plavim, belim i crvenim printom, ručkama zašicenim sa spoljne strane i logoom kuće u zlatnoj boji.
Ova torba ima i dodatne ručke, može se naći u dve veličine, spoljni deo je od teleće kože, a postava je od organskog pamuka. Kreacija je već u prodaji na njihovoj web stranici.

Na društvenim mrežama već se uveliko raspreda o novoj torbi popularnog brenda, a korisnici nisu ni malo oduševljeni.
- Kod nas bake i dalje nose ovakve torbe na pijacu - bio je jedan od komentara.
Ovo nije prvi put da se veliki brendovi igraju sasvim običnim dizajnom i pretvaraju ga u nešto skupo i luksuzno, a Balensijaga, na čelu sa kreativnim direktorom Demnom Gvasalijom, jedna je od kompanija koja to najčešće radi.
(Telegraf.rs)
Video: Evo u koje se svrhe koristi sredtsvo koje se nalazilo pored Narodne Skupštine
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Milisav
Sta je sledece, opanci?
Podelite komentar