Velika modna kuća izbacuje krzno iz kolekcija
Italijanska modna kuća "Valentino" saopštila je danas da će od sledeće godine prestati da koristi krzno.
U saopštenju se dodaje da će se kompanija od 2024. fokusirati na svoj glavni istoimeni brend i odbaciti noviju liniju "REDValentino".
Precizira se da će poslednja "Valentinova" kolekcija u kojoj se koristi krzno biti jesen/zima 2021/2022.
Na taj način Valerntino sledi primer mnogih drugih brendova, kao što su "Prada", "Versaće", "Guči" i "Armani", koji su iz svojih kolekcija izbacili krzno zbog rastuće osetljivosti potrošača na pitanja kao što su prava životinja i životna sredina, prenosi Rojters.
Izvršni direktor "Valentina" Jakopo Venturini, inače bivši direktor u "Gučiju", a koji se pridružio kompaniji prošle godine kada je modna industrija bila teško pogođena korona virusom, odlučio je takođe da obustavi sve kolekcije marke "REDValentino", prenosi Tanjug.
(Telegraf.rs)
Video: Mladi Romi u Žablju – snaga zajednice i potencijal za svetliju budućnost
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.