Dobro došli u sedamdesete: Modni editorijal zapanjio svet, manekeni kao da su izašli iz vremeplova

   ≫ 
  • 4
Gucci Fest 2020, Guči Foto: Gucci

Brend koji se se godišnjim profitom plasirao među 100 najpoznatijih firmi iz oblasti modne industrije, rešio je da napravi potpuni spektakl retro inovacijama.

Zvuči paradoksalno, ali upravo je termin "retro inovacija" adekvatan kada zavirimo u nov asortiman koji nam je Guči priredio.

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Gucci Official (@gucci)

Većina modnih kuća, zbog pandemije, doživela je velike gubitke, pa je ostala opcija da se što više potrude ne bi li plasirali svoje proizvode i nastavili punim kapacitetom kada korona kriza prođe.

Guči Gucci

Ipak, kako smo pisali, Guči je izašao iz okvira svih mogućih standarda, pa pored tzv. obrnutih naočara, naišli smo na modne detalje kakve nismo imali prilike skoro (zapravo nikad) da vidimo.

Pored toga što je, očigledno, Guči bio inspirisan modom '70. godina prošlog veka, tako je fascinirajući i izbor manekena...

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Gucci Official (@gucci)

Da li je ova modna kompanija želela da nas vrati u neka lepša vremena svojim neočekivanim kreacijama i time rastereti svakodnevne brige zbog korona virusa ili su kreatori pustili mašti na volju bez ograničenja, još nije poznato. Ipak, pitanje je ko će se usuditi da "prošeta" ove modne kombinacije.

Guči Gucci

Bilo kako bilo, Guči je uspeo da prikaže jednu vremensku epohu u kojoj su dominirali šareni detalji u više boja, a koja makar na našim prostorima poseća na bezbrižan period rada u državnim preduzećima.

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Gucci Official (@gucci)

I dok se drugi brendovi utrkuju kako će pridobiti žene učinivši ih svojim komadima što privlačnijima i seksepilnijma, Guči se odlučio da damama ponudi sasvim drugačiji stajling.

Takođe, cipele sa belim (svetlim) čarapama izgleda da su naišle na dobrodošlicu kod ovog renomiranog brenda, a da bi ih još više istakli manekeni su ih "uparili" sa svetlim čarapama.

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Gucci Official (@gucci)

Nije strana činjenica da modne industrije pribegavaju razim trikovima ne bi li se određeni brend plasirao što više na modnoj lestvici, ali je Guči definitivno razbio sve tabue kada je o trendu reč.

Ako ste pomislili da je Guči spojio nespojivo samo da bi napravio kampanju o kojoj će pričati ceo svet, u pravu ste, ali samo delimično. Naime, pojedini komadi koje možete videti na manekenima i manekenkama "izvučeni su iz naftalina" samo za potrebe fotografisanja, ali veći deo kolekcije zaista je u prodaji. I to po basnoslovnim cenama...

Guči Gucci

(Telegraf.rs)

Video: Amira Medunjanin održala sjajan mini-koncert i najavila novi album "Homeland"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ceca

    14. decembar 2020 | 17:15

    Da Bog sakloni i sacuva na sta lice...hahaha 🤣🤣🤣

  • Kimi

    14. decembar 2020 | 18:59

    Tesko ludilo, a jos na tome i zaradjuju. Ili sam ja samo staromodan :)

  • Ljiljana F

    14. decembar 2020 | 18:14

    Haahaha....ali bar nema silikonskih usta,s"a i g"ica.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA