Ovi infuenseri zarađuju milione, a zapravo uopšte ne postoje: Kako je to moguće?
Najpopularniji virtuelni modeli na svetu ponašaju se poput bilo kog drugog influensera, iako, bar u opštem smislu te reči, oni ni ne postoje, tačnije postoje isključivo u digitalnom prostoru.
Međutim, to ih ne sprečava da pokažu interesovanje prema američkim predsedničkim izborima, izjasne svoje mišljenje o danas relevantnim temama i reklamiraju najveće svetske brendove.
Mikejla Suse, poznatija kao Lil Mikuela, zarađuje oko 800.000 dinara za svaku sliku koju objavi na Instagramu.
Međutim, ona sigurno ne troši svoj prihod, jer nije živa osoba, već digitalni avatar stvoren od strane kompanije Brud.
Značajan deo njenog godišnjeg prihoda od skoro 900 miliona dinara stiče zahvaljujući saradnjama sa modnim kućama.
Drugi najpopularniji digitalni lik, Noonoouri, zarađuje skoro 150.000 dinara za svaku objavu na Instagramu.
Virtuelna devojka sa roze kosom, Seraphine takođe postaje sve popularnija, na Instagramu ima već 450.000 pratilaca.
Influenserku je stvorila kompanija Riot Games, a kada je stekla veliku popularnost ugradili su njen avatar i u jednu video igricu.
- Saradnja sa virtuelnim influenserima je jeftinija od one sa ljudima. Pored toga, u potpunosti možemo da ih kontrolišemo, mogu se pojaviti na više mesta odjednom, i što je najvažnije, nikada ne stare i ne umiru - rekao je Kristofer Trevrs, osnivač stranice virtualhumans.org gde svaka kompanija može da naruči svoje virtuelno zaštitno lice.
Video: Sara pred osnovcima: Nekoliko stotina dece na druženju u centru Mladenovca
(Telegraf.rs)
Video: Muzej grada Beograda otvorio izložbu o nobelovcu Ivi Andriću u Pekingu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marko
Eto, ceo svet koristi dinar, nismo samo lideri u regionu, nego u svetu
Podelite komentar