Moda u digitalnom svetu

Marina Mićanović je svoje kolekcije predstavljala na brojnim nedeljama mode u svetskim modnim centrima. Njene kreacije su naišle na oduševljenje kako u Njujorku, tako i u Parizu. Međutim, kao odgovor na aktuelnu globalnu situaciju, modne revije se iz realnog izmeštaju u digitalni svet, te je Marina svoju novu kolekciju „Ukiyo“ predstavila svetskoj publici 5. septembra na International Digital Fashion Week.

Ovoga puta predstavila je kožne torbe „Ukiyo“. Reč je o multifunkcionalnim torbama autentičnog dizajna, futurističkih linija. Torba može da se nosi na više načina – kao ranac, torba na jedno rame ili pismo torbica. Kada se nosi kao ranac na leđima, onda je i odevni predmet. „Ukiyo“ osvaja publiku širom sveta i Marina ima velike planove sa ovom torbom.

- „Ukiyo“ je specifičnog dizajna, ujedno je i torba i odevni predmet. Reč je o konceptu „3 u 1“, a namenjena je ženama koje prevazilaze sve granice, za koje ne postoje ograničenja, ženama koje ne žele da ustuknu pred preprekama, nego ih preskaču. Simbolika je i u uživanju u trenutku, njegovom otimanju od prolaznosti. Reakcije su, zaista, prevazišle moja očekivanja. Trenutno radim na autorskoj zaštiti dizajna torbe i mog brenda jer postoje zainteresovani investitori koji žele da stanu iza ovog projekta. Uverena sam da će ova torba postati moj zaštitni znak – objašnjava modna dizajnerka.

Na International Digital Fashion Week učestvovalo je preko stotinu dizajnera i brendova, a među njima Alberta Ferretti, Dsquared2, Ermenegildo Zegna, Iceberg, Max Mara, Salvatore Ferragamo… Svet mode je pretrpeo snažan udarac zbog trenutne globalne situacije.
- Svi smo na svojoj koži osetili promene koje je donela pandemija. U takvoj situaciji možemo očajavati ili potražiti izlaz. Nedelje mode na kakve smo navikli, sada ne mogu da se održe. Modne prezentacije sele se na digitalne platforme i društvene mreže. Ali, najvažnije je da kreativna energija postoji i uvek će se naći način da se ona izrazi. International Digital Fashion Week trenutno je najznačajnija modna digitalna platforma u svetu i drago mi je što sam biila deo toga - zaključuje Marina Mićanović.

(Telegraf.rs/PR)
Video: Marko je video najveće strahote na Kopaoniku: Sanke mogu da ti uhvate jaknu i da te izlome
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ivana
Prelepe su torbe!
Podelite komentar