Emina i Marijeta nisu polugole, uzor im je papa i sprovode Isusovu volju - one su prve katoličke influenserke (FOTO)
Sve više devojaka posvetile su svoj život tome da postanu slavne influenserke pa se zato snimaju i slikaju u skupocenoj odeći, našminkane i na luksuznim destinacijama.
Društvene mreže promovišu određeni životni stil. Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić bacile su se u influenserke vode, ali na drugačiji način i prve su katoličke influenserke pod imenom ChanceForWalk koje prati već 5.000 ljudi.
- Želimo da utičemo na mlade ljude našim Instagram profilom i YouTube-om tako što ćemo da im prenesemo dobre i pozitivne stvari. Biti katolička influenserka je predivno, jer sprovodimo Isusovu volju. Odlučile smo to da radimo i to na mladi i urbani način, objasnila je Emina i dodala kako mladima nisu potrebne eksplicitne fotografije i puno novca da bi bili uspešni.
- Htele smo u tom mnoštvu Instagram profila gde su svi polugoli, gde se prenosi poruka “ako si polugo, privući ćeš mase”reći ljudima da j eto laž, da ne trebaš da budeš polugola ili našminkana da bi se osećala bolje, objasnila je Emina koja uz Marijetu ovaj životni stil promoviše putem haštaga #instaevanđelje i poruka poput “isus je tu, a gde si ti?”.
Dok su klasičnim influenserkama uzori poznate osobe s crvenog tepiha, Emina i Marujeta su inspiraciju pronašle u poglavaru Katoličke crkve.
- Papa nam je veliki uzor, on je veliki svetski influenser. Odlučio je da se približi mladima na društvenim mrežama. Mi ga mnogo volimo, lajkujemo i šerujemo, citiramo ga, rekla je Emina.
Dok se drugi hrvatski influenseri hvale da zarađuju i više od 6.500 evra mesečno, katoličke influenserke ne zarađuju od svojih objava. Otkrile su da imaju standardne poslove koje rade od 8 do 16 časova.
(Telegraf.rs/index.hr)
Video: U bratunačkom selu Kravica obeležene 32 godine od zločina nad Srbima
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.