Burberry menja logo posle 20 godina, pogledajte kako će izgledati novi (FOTO)
Promena prepoznatljivog loga brenda je velika stvar
Burberry je otkrio da posle 20 godina menja svoj prepoznatljivi logo kao nova odluka pod upravom Rikarda Tiska.
Ivanka Tramp gasi svoj modni brend: Radnicima podelila otkaze, a ovo je njena nova zanimacija
Italijanski dizajner napustio je vodeću poziciju u Givenchy-u u februaru 2017. godine, kada je preuzeo mesto kreativnog direktora u Burberry-u umesto dotadašnjeg direktora Kristofera Bejlija koji je otišao sa ove pozicije u martu ove godine.
Објава коју дели Riccardo Tisci (@riccardotisci17) дана
Samo mesec dana pre svog velikog debija na Londonskoj nedelji mode, Tisk je fanovima poznatog brenda dao mali uvid u ono što mogu da očekuju, a kako stvari stoje ovaj brend sprema veliku promenu. Prema novom logu i monogramu koji je dizajnirao umetnički direktor Piter Savilj, Tisk će promeniti prepoznatljiv logo koji je dugo bio poznat i postao je deo tradicije.
Novi logo je kombinacija inicijala osnivača poznatog brenda Tomasa Barberija i predstavlja kombinaciju upadljivo narandžastih slova sa već prepoznatljivim belim i bež motivima po kojima je brend poznat u svetu.
Објава коју дели Riccardo Tisci (@riccardotisci17) дана
Novi logo je mnogo moderniji od prethodnog, zbog čega ga kritičari smatraju hrabrijim i upadljivijim. Ovaj brend menja logo po prvi put posle 20 godina. Pored novog loga koji je objavio na Instagramu, novi kreativni direktor je objavio i mailove koje je razmenio sa nadređenima.
Nestrpljivi fanovi moraće da se strpe do septembra kada će se pojaviti nova kolekcija kako bi videli novi logo u kolekciji koja je pripremljena za proleće/leto 2019. godine.
VIDEO: Kako će muškarci izdržati? Ovo je najprovokativnija haljina
(Telegraf.rs/independent.co.uk)
Video: Konferencija za medije povodom filma "Volja sinovljeva
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.