Jordan i Gatorade otkrivaju novu BUDI KAO MAJK kolekciju

U avgustu 1991. Jordan brend i svetski poznati proizvođač izotoničnih napitaka Gatorade, sklopili su saradnju koja je rezultirala jednom od najuticajnijih i najkultnijih rekama u istoriji – “Budi kao Majk”, inspirisavši ovom veselom i jedinstvenom porukom milione ljudi. Danas, 26 godina kasnije, svedoci smo otkrivanja nove “Budi kao Majk” kolekcije, koja je nastala odavanjem počasti upravo dugogodišnjoj saradnji Michael Jordana i Gatorade-a

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA