Sve ovo od nas KRIJU prodavci i prizvođači odeće, a trebalo bi da znamo!
Prodavnice odeće često koriste trikove kako bi vas "naterali" da trošite više nego što ste planirali.
NAJVAŽNIJE pravilo Francuskinja za SAVRŠENO sređen ormar koje svaka žena MORA da zna
Ovoj odeći nije mesto u vašem ormanu. Izbacite je! (FOTO)
Ponekad stvari okreću u svoju korist, zanemarujući, u potpunosti, kupca, koji bi trebao da bude na prvom mestu.
Prodaja koristi prodavnicama, a ne kupcima
Mnogi se ne mogu odupreti iskušenju kada vide popuste. Ponekad prodavnice veštački podižu cene, na koje stavljaju popust i tako privlače kupce.
Videćete preko celog izloga 70 % popust, ali ćete u radnji naći samo jednu stvar sa tim popustom, većina će biti umanjena za 10 %.
Slične veličine mogu biti prevelike ili premale u zavisnosti od brenda
Različiti proizvođači imaju različite veličine. Standardi su utvrđeni, ali se i dalje mogu naći neslaganja. Pa tako S veličina jednog brenda, može biti kao M veličina drugog brenda.
Saradnja sa poznatim dizajnerom ne garantuje kvalitet
Veliki brendovi ponekad imaju u ponudi odeću poznatih dizajnera. Njihov cilj je da klijenti plaćaju više za ekskluzivne artikle.
Međutim, jedina stvar koja je ekskluzivna za njih je njihovo ograničeno izdanje, a kvalitet takve odeće nije ništa bolji od ostalih.
Prodajni deo izgleda neuredno, namerno
Da li ste ikada primetili kako je odeća u prodavnici uredno složena, dok je u nekim delovima radnje u totalnom haosu?
To se ponekad namerno radi, kako bi privuklo kupce. To bi trebalo da znači da se ta roba stalno proba, pa bi potencijalan kupac i sam krenuo da proveri kakva je roba u pitanju.
Štetne hemikalije se koriste u proizvodnji odeće
Čak i kada stoji oznaka"100% prirodno", može i dalje biti opasno za vaše zdravlje. Proizvodnja odeće uključuje hemikalije koje se ne mogu identifikovati bez pravilnog laboratorijskog testiranja.
Neke štetne supstance se koriste za bojenje odeće, dok druge štite odeću od insekata i plesni. Uvek operite novu odeću pre nego što je obučete.
Sintetička garderoba košta isto kao i ona napravljeni od prirodnih materijala
Proizvođači često preferiraju sintetičku odeću kako bi potrošačima omogućili kupovinu skuplje odeće od prirodnih materijala.
Kupac smatra da pamučna ili vunena odeća nije toliko skupa u odnosu na sintetičku i kupuju je iz tog razloga.
Brendirana odeća je lošijeg kvaliteta u autlet prodavnicama nego u buticima
U nastojanju da uštede novac, mnogi ljudi idu u autlet prodajne objekte za brendirane artikle. Međutim, odeća i dodatna oprema samo izgledaju kao oni iz kolekcija dizajnera.
Ti brendovi često prave predmete od jeftinih materijala posebno za ovakve prodavnice zbog onih koji ne mogu sebi da priušte odeću u skupim buticima.
Odeća je lošijeg kvaliteta
Naši roditelji su nam ostavili stvari koje još uvek možemo da nosimo. Današnja odeća je, međutim, često lošeg kvaliteta. To je upravo cilj proizvođača, da sve bude brzo i jeftino, tako da se često kupuje.
Modni trendovi se menjaju svake nedelje
Vremena kada je bilo samo dve sezone, proleće / ljto i jesen / zima, više ne postoje. Proizvođači moderne odeće uzimaju u obzir mikrotrende.
Novi modni predmeti se pojavljuju u prodavnicama gotovo svake nedelje, tako da želite više i samim tim trošite više.
Video: Sa čamca nasred Drine zaprosio devojku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
čarls bronson
U Piramidi, već par godina u izlogu jednog lokala stoji natpis da je u toku rasprodaja zbog zatvaranja istog, a cene su iste ,ili čak i veće ,nego u drugim radnjama sa istom robom.
Podelite komentar