Praznični period pored novogodišnjih ukrasa, porodične atmosfere i neke posebne energije, pamtimo i po reklamama koje se emituju skoro sve do proleća.
Glavni akter je, naravno, Deda Mraz i njegovi pomoćnici koji nas podsećaju da stiže zima i vreme praznika.
Međutim, novogodišnja reklama norveške pošte "Kad je Hari sreo Deda Mraza" (When Harry met Santa) je po mišljenju mnogih otišla korak dalje.
Naime, u Norveškoj se ove godine slavi 50 godina od dekriminalizacije homoseksualnosti, a u čast tome su napravili reklamu koja prati usamljenog Harija koji pronalazi ljubav svog života - Deda Mraza.
Hari je u pomenutoj reklami predstavljen kao sredovečni muškarac koji ima sve: porodicu, posao, lep život, ali mu nešto ipak nedostaje.
U toku porodične večere, Hari pokušava da uživa sa najbližima, ali mu pogled sve vreme luta, kao da očekuje nekog.
A onda, nekoliko noći kasnije, tik uz njegov krevet pojavljuje se Deda Mraz, a ovaj susret promeniće život obojici.
Hari i Deda Mraz svakodnevno počinju da vode višesatne razgovore, a kada ostanu sami, tuga na njihovim licima je očigledna.
Božić se polako približava, a Hari donosi odluku da Deda Mrazu pošalje pismo s posebnom porukom: "Sve što želim za Božić si ti".
U nastavku teksta pogledajte i kraj ove reklame koja jasno aludira na kultni film "Kad je Hari sreo Sali".
(Telegraf.rs)
Video: Gori automobil u blizini Slavonskog Broda: Vatra "progutala" vozilo
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dusan
Strahota!
Podelite komentar
🌻Max
Cirkus!!!
Podelite komentar
Nora
Više ne verujem u Deda mraza
Podelite komentar