Zbog toga što tražimo partnere koji su "iznad naše lige", još nismo u vezi
Ideja o ciljanju na nekoga ko je iznad vaše kategorije u vezama je učestala pojava, a najnovije istraživanje pokazalo je da kada tražimo partnera online većina nas traži nekoga ko je poželjniji od nas samih.
Pecanje je novi stari trend u zabavljanju: Prepoznajte "pecaroša" na vreme i izbegnite udicu
Istraživanje koje su sproveli na Univerzitetu Mičigen pokazalo je da većina ljudi traži partnera koji je iznad njihove lige i koji su oko 25 odsto privlačniji od njih samih. Analizirani su podaci sa najpoznatijih mreža za upoznavanje. Kako bi odredili kategoriju poželjnosti kandidata korišćeni su podaci o tome koliko je poruka primila neka osoba i koliko su poželjni pošiljaoci istih.
U svetu online upoznavanja, singl osobe kroje svoje poruke u zavisnosti od toga koliko je poželjna osoba kojoj je šalju. Ukoliko se osoba rangira kao visoko poželjna onda joj pošiljaoci šalju duže poruke. Dužina poruka samo ponekad rezultira povećanom šansom za odgovorom na nju.
Ovo istraživanje pokazalo je i zašto veliki broj poruka ostaje bez odgovora. Razlog tome je taj što se singl ljudi odlučuju da pišu poruke ljudima koji su atraktivniji od njih i koji su “iznad njihove lige”. Takvi ljudi ne osećaju želju da odgovaraju jer pošiljaoca vide kao nekoga ko je ispod njih.
- Mislim da je učestala primedba da ljudi koji koriste online sajtove za upoznavanje ta da imaju osećaj da neće dobiti odgovor na poruku. Ovo može da bude veoma neinspirativno. Ali iako je stepen odgovaranja mali, naše istraživanje pokazuje da 21 odsto ljudi koji se ovako ponašaju dobijaju odgovor od ljudi koji su iznad njihove lige, objasnila je sociolog Elizabet Bruč, vođa istraživanja.
Došli su do podatka da poželjnost muškaraca raste s godinama sve do 50. godine starosti, a da poželjnost žena opada kako su starije od 18 godina. Ali, ono što je privlačno jednoj osobi ne znači da će biti privlačno i drugoj. Elizabet je naglasila da faza online zabavljanja predstavlja najpovršniju fazu odnosa, a kako ljudi provode vreme zajedno njihovi jedinstveni karakteri i crte ličnosti postaju mnogo važniji od drugih atributa.
VIDEO: Holivudska "epidemija" ekspresnih veridbi: Slavni parovi koji su kao pomahnitali potrčali do oltara
(Telegraf.rs/independent.co.uk)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ana
Gluposti
Podelite komentar
slađa
Privlačnost se dešava samo u direktnom susretu. Virtuelna poželjnost je još veća iluzija za one koji misle da su u elektronskoj formi nekome poželjni. Unplugged varijanta, sirov materijal pa da vidimo ko je poželjan, ko nije. Ko je viša liga, a ko produkt industrije marketinga.
Podelite komentar