Viktorova kolekcija od 300 parfema vredi 50.000 evra: U ta čuda nisam verovao dok mi se nisu desila
Uvreženo je mišljenje da žene više vole i više novca odvajaju za parfeme i kozmetiku u odnosu na muškarce.
Međutim, pre nekoliko godina dogodilo se nešto veoma čudno - muškarce je zahtavila "parfemska groznica", a na njenom čelu je bio Viktor Mihajlović (26), pravnik i parfemski stručnjak.
Kako kaže, nanošenje parfema nije samo stvar higijene, nego izraz stila i karaktera.
- Ljubav prema parfemima se javila u onom trenutku kada sam shvatio da dobar parfem često otvara i vrata na koja ne kucamo - pogotovo sa lepšim polom - kaže za Telegraf parfemski stručnjak Viktor Mihajlović.
On ističe da devojke vole kada muškarac vodi računa o higijeni, ali i da tendenciozno izabran začinski parfem u kombinaciji sa odgovarajućim stavom može da učini čuda.
- U ta čuda ni sam nisam verovao dok nisu počela i meni da se dešavaju. Na primer, nikada ranije nisam doživeo scenu da uđem u prostoriju sa društvom i da sledeće sekunde imam četiri ženske osobe za vratom koje ne mogu da prestanu da ga mirišu dok hvale miris mog parfema.
Želeći da razumem vezu između odabira parfema i burnih reakcija devojaka, počeo sam da ih temeljno proučavam i postepeno delim svoja saznanja sa domaćom internet zajednicom - objašnjava Viktor.
Najuticajniji parfemski stručnjak na Balkanu
Prema njegovim rečima, kada je ulazio u svet parfema nije imao ambiciju da postane najuticajniji parfemski stručnjak na Balkanu. Fokus je bio pre svega na zabavi i otkrivanju moći koju dobro uklopljen parfem može da pruži u kontekstu muško-ženskih odnosa.
Viktor nije samo ljubitelj parfema, on je od svog hobija napravio biznis od kog zarađuje.
- Osmislio sam preparat koji služi za produžavanje trajnosti parfema, a uskoro izlazi i novi preparat, koji je do sada neviđen na našim prostorima. Ekspetimentišući sa različitim hemijskim supstancama, pronašao sam formulu koja u kontaktu sa našom kožom može da napravi unikatan miris.
S obzirom na to da svačija koža miriše drugačije, kada nanesete moj novi preparat, svako će moći da ima svoj unikatni parfem. Novi proizvod će biti dostupan u dve varijante - za nju i za njega - otkriva Viktor.
Iako je njegova ljubav prema parfemima velika i očigledna, Viktor trenutno ne planira da lansira parfem koji će nositi njegovo ime.
- Za sada želim da ostanem veran onome u čemu me ljudi smatraju najboljim, a to je davanje preporuka oko odabira parfema, situacija za njhovo nošenje, način njihovog pravilnog nanošenja, itd... - ističe Mihajlović kojeg na društvenoj mreži Jutjub pravi više od 38.000 ljudi.
Pored velike podrške koju ima, Viktor priznaje da ima i onih negativnih komentara.
- Do skora su mi negativni komentari predstavljali veliku enigmu. Razumno je da očekujete kritike, pa i uvrede kada javno pričate o kontroverznim ili tabu temama, ali nisam mogao da shvatim kako jedan momak koji deli svoje mišljenje o mirisnim vodicama može da uzemiri nekoga do te mere da burno reaguje u komentarima.
S druge strane, razumem, živimo u konzervativnoj sredini gde bi svaki muški afinitet prema nečemu sofisticiranom bio vrlo lako etiketiran.
Kada sam počeo da gradim svoju karijeru na društvenim mrežama, negativnih komentara je zaista bilo mnogo. Kako je moj Jutjub kanal postajao popularniji, tako se u široj javnosti polako normalizovala pojava da muškarac skuplja parfeme i negativni komentari su bili sve ređi - objašnjava on.
Kako kroz šalu kaže, danas negativnih komentara maltene i da nema, a ako ih bude, onda obično dolaze od bivših devojaka ili simpatija.
Kolekcija od 300 parfema vredna 50.00 evra
Na pitanje koliko parfema broji njegova kolekcija i na koji parfem je potrošio najviše novca, Viktor odgovara:
- Do trenutka ugradnje blindiranih ulaznih vrata sam bio vrlo oprezan kada se dotakne ova tema, ali sada možemo o tome otvoreno. Moja kolekcija trenutno broji preko 300 parfema i ta cifra svakodnevno raste. Jedan od najskupljih parfema koje posedujem, danas može biti vaš za "samo" 82.000 dinara.
Drugi koji bih izdvojio je parfem čiji čep krasi 14 "Swarovski" kristala i koji poseduje ličnu posvetu zlatnim markerom od parfimera lično. Iako bi njegovu vrednost mogli da izrazimo u evrima, za mene je ipak neprocenjiva - iskren je Viktor.
Ipak, ako bi se vrednost njegovih parfema računala kao materijalna, iznosila bi oko 50.000 evra.
Njegova najveća želja je da se bliskoj budućnosti oproba u ulozi konsultanta ili kreativnog direktora.
- Karijera parfemskog stručnjaka tj. eksperta vas sama po sebi nužno vodi ili u konsultante ili u parfimere. Imajući u vidu da je parfemska industrija doživela popriličnu ekspanziju 2017. godine, voleo bih da se u skorijoj budućnosti oprobam u ulozi konsultanta ili kreativnog direktora. A u pogledu dugoročnih planova - još nisam siguran, videćemo - kaže za naš portal Viktor Mihajlović.
On veruje da se u našoj zemlji sve više muškaraca oprobava u svetu lepote i kozmetike i tvrdi da je to u Srbiji odavno postalo normalno, ali da ipak ovaj odaziv publike nije očekivao.
- Da mi je neko rekao kada sam otvarao Jutjub kanal da ću za par godina biti toliko popularan na Balkanu, da će ne tako mali broj mojih obožavalaca, inspirisanih mojim radom, takođe otvoriti blogove i kanale i da će me oponašati - ne bih mu verovao - s osmehom priča on.
Prema njegovim rečima, najveća greška koju ljudi prave pri kupovini parfema je sud koji ljudi donose samo na osnovu mirisa na papiriću koji se dobija u parfimeriji.
- Kada kupujemo garderobu, prvo nam ona zagolica maštu kroz izlog radnje, ali da bismo znali da je taj komad garderobe zaista za nas, mi moramo da ga probamo. Tako treba posmatrati i kupovinu parfema. Testiranje mirisa na papiriću služi samo kako bi nam zagolicalo maštu, ali tek kada parfem probamo na svojoj koži, onda možemo znati da li je za nas ili ne.
Moja preporuka je da parfem probate bar šest, sedam puta na koži u različitim delovima dana i noći kako biste bili sigurni da je to - to - objašnjava Viktor i otkriva novu medotu testiranja parfema:
- Dekant jeste manja bočica (obično oko 5/10 mililitara) sa raspršivačem koja u sebi sadrži presutu tekućinu iz veće boce. Ta praksa testiranja je postala popularna na celom Balkanu putem naše Fejsbuk stranice gde vam član koji poseduje parfem koji želite testirati može sipati isti u manju bočicu tj. dekant i prodati vam po deset ili više puta manjoj ceni od one koju biste u parfimeriji dali za punu bocu.
Deknanti omogućuju ljudima koji ne žive u velikim gradovima da testiraju i najluksuznije parfeme, i tako sprečava kajanje u slučaju neuspešne kupovine na slepo - zaključuje Viktor Mihajlović.
Video: Jedini na Balkanu ručno proizvode parfeme: Njihovi mirisi nemaju nazive, već kodove
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pitanje
Bolje pitanje zasto izbacuje ljude iz svoje parfemske grupe Eau De Viktor bez razloga. Ljudi napisu svoje misljene i odmah ih izbaci. Vazno je samo prilagoditi se Viktoru i njegovim potrebama. Mogli ste zanimljivijeg parfemskog znalca naći, ovaj mnogo dosadan.
Podelite komentar
UPOZORENJE
Pre svega vodite računa koga intervjuišete! Prvo, njegov proizvod nije dermatološki ispitan, dakle, ovim intervjuom dovodite ljude u situaciju da kupe proizvod koji on lično prodaje na crno. Drugo, dečko nema veze sa parfemima niti sa bilo čim što je estetski prihvatljivo. Zarađuje tako što prodaje dekante parfema klincima koji mu veruju i pristaju na svaku glupost koju izgovori tako da je on u suštini klasičan pijačar, a nikakav poznavalac parfema, nemojte da dovodite ljude u zabludu. Treće, skupio je veliki broj pratilaca zato što je pre dosta vremena krenuo sa tim, dakle ne zato što je zaslužio nego zato što je bio jedini na "parfemskoj" sceni. Četvrto, parfeme je dobijao, nije kupovao, ali to nije ni važno, realno ih poseduje pa sad šta je tu je. A ko god da ga je intervjuisao sa namerom, ili bez namere, treba da se stidi svoje struke pošto sam i ja novinar i veoma dobro upućen u dešavanja na YT sceni. Ali na kraju balade, ljudi mu veruju, tako da moja reč ne znači mnogo.
Podelite komentar
Parfem guru
Dečko nema veze sa parfemima, smatra za sebe da je ekspert samo zato što ima parfeme. 0 bodova od mene.
Podelite komentar