Korišćenje parfema odavno već spada u deo lične higijene.
Sigurno je da imate svoj omiljeni parfem, ali nekada poželite i da promenite mirisnu notu ili brend. U parfimerijama neretko viđate posude sa zrnima kafe na rafovima. Za one koji ne znaju čemu služe, odgovor je u - neutralizaciji mirisa.
Naime, nakon već četiri isporobana parfema, čulo mirisa više nije u stanju da identifikuje aromu jer su receptori prezasićeni, ali miris kafe automatski neutrališe i vraća osećaj.
Pri odabiru parfema, najpre je važno da pročitate šta na njemu piše. Što je koncentracija aromata veća u njemu, duže će trajati na koži. Nije retkost da ovaj segment diktira i samu cenu parfema. Evo smernica i parametara koje treba uzeti u obzir.
Eau de Sport - 1 do 3 posto - manje od dva sata.
Eau de Cologne - 3 do 5 posto - dva do tri sata.
Eau de Toilette - 6 do 12 posto - oko 4 sata.
Eau de Parfum - 15 do 20 posto - oko šest sati.
Perfume - 20 do 30 posto - više od osam sati.
Parfem se nanosi na mestima gde se meri puls, nikako na odeću ili ispod pazuha, ali ga možete blago naneti i na kosu. A kako da izaberete parfem koji odgovara vašem karakteru, do saznanja su došli stručni timovi.
Citrusna nota, osvežavajuća najpre odgovara poslovnim, inteligentnim ženama, onima koje su samosvesne i ne plaše se iskušenja.
Cvetni mirisi priliče živahnim, pomalo infatilnim ženma, ali i romantičnim damama.
Drvenasti parfemi odgovaraju suzdržanim damama prefinjenih manira, koje zaslužno nose titulu dame.
Orijentalna nota namenjena je senzualnim ženama, mističnim i onima kojima je zima najomiljnije godišnje doba.
Aromatični parfemi odgovaraju kreativnim damama, željnim avanture i inovacija.
Kada je jači pol u pitanju, i za njih smo odabrali mirisne note prema karakternim crtama:
Osvežavajući parfemi su namenjeni mladim muškarcima, sportskim tipovima koji su spremni na avanture.
Drvenasta nota odlično će pristajati stabilnim, smirenim muškarcima koji teže komforu.
Aromatične note biraju poslovni, biznismeni i oni koji odišu samopouzdanjem
Kao i kod mnogih stvari poput šminke i nakita, i kod parfema se držite pravila "manje je više". Blago ga nanesite u manjoj količini i imaće pun efekat. Zapamtite, isti parfem neće isto mirisati na svakoj koži i to zavisi od niza faktora - tipa kože, godišnjeg doba, metabolizma... Takođe, imajte na umu da čulo mirisa najbolje funkcioniše deset sati nakon buđenja, zato ne hitajte u parfimeriju čim ustanete iz kreveta.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
seljo
versace dylan blue
Podelite komentar
🌸
Fatalni ženski parfemi: Versace Crystal Noir, Gucci Rush, Dior Addict, Black XS, Jean Paul Gaultier Classique... 🔥
Podelite komentar
samo
Armani aqua di gio profondo, nema dalje!
Podelite komentar