Kendal Džener je obećala ljudima srceparajuću priču o sebi koja će ih motivisati, a onda je uradila nešto sramno
Fanovi su dugo iščekivanu "sirovu istinu" koju je Kendal Džener najavila nazvali "patetičnim pokušajem da skrene pažnju na sebe" i "sramnom" nakon što se ispostavilo daje u pitanju još jedna reklama. Tačnije, Kendal je najavu o svojoj dugogodišnjoj borbi sa velikim problemom pretvorila u reklamu i vest da je postala portparol poznate kozmetičke kuće.
Njena majka, Kris Džener, je na Tviteru obećala da će njena priča pomoći brojnim osobama koje je prate, ali na kraju su svi ostali besni i zbunjeni kada su saznali da je poznata manekenka postala portparol jedne kozmetičke kuće, i da je njena velika životna borba bila sa aknama, prenosi Daily Mail.
Mnogi su odmah izrazili svoj bes na društvenim mrežama zbog ovog besramnog reklamiranja člana porodice Kardašijan, a bilo je i onih koji veruju da je u pitanju pokušaj da se podigne rejting poznate rijaliti emisije Kardašijanovih kojoj pada gledanost.
Pred samo otkrivanje velikog problema, interesovanje publike podgrejano je brojnim izjavama Kris Džener koja je hvalila svoju ćerku zbog "hrabrosti i ranjivosti".
Zbog toga su mnogi bil izaintrigirani, ali niko nije ni mogao da pretpostavi da je u pitanju samo još jedan marketinški potez Kardašijanovih.
Na kraju se ispostavilo da je Kendal imala problema sa aknama, i fanovi nisu bili srećni jer mnogi od njih, pogotovo tinejdžeri, imaju problema sa aknama, ali ne i ugovor sa kozmetičkom kućom vredan 5 miliona dolara, a to su mnogi i te kako istakli u svojim komentarima.
- Milioni devojaka se ugledaju na tebe. Mogla bi da koristiš društvene mreže i svoju šou kako bi promovisala ljubav i samopouzdanje umesto da vrebaš njihove nesigurnosti, bio je jedan od komentara.
(Telegraf.rs)
Video: Selaković na otvaranju 5. Rusko-srpskog kulturnog foruma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.