Probudi dan uz Dobro jutro!

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Kampanja "Dobro jutro – probudi dan!", osmišljena je sa željom da na zanimljiv i kreativan način različite ciljne grupe upozna sa novinama u razvoju Dobro jutro brenda i podstakne na dobro raspoloženje od ranog jutra.

-Dijamant kao regionalni lider u prehrambenoj industriji ulja, stonih margarina i majoneza, posebnu pažnju posvećuje inoviranju portfolija i unapređenju proizvoda. U skladu sa tim, osmislili smo novu komunikacionu platformu koja za cilj ima da naše potrošače motiviše da svako jutro započnu uz muziku i naše spotove koji šire pozitivnu energiju i dobre vibracije. Osim novog dizajna ambalaže, vođeni svetskim trendovima koje stalno pratimo, unapredili smo i recepturu Dobro jutro margarina, koja sada podrazumeva odsustvo palminog ulja, tako da udeo domaćih sirovina u proizvodu sada iznosi 90% - izjavio je Filippos Nanopoulos, direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant, i dodao da je Dijamant prvi u ovoj kategoriji načinio važan korak i potrošačima ponudio liniju proizvoda koja ne sadrži palmino ulje.

Dobro jutro margarini idealni su za pripremu brzog i ukusnog obroka. Savršene mazivosti i teksture, uz omiljeno pecivo i dodatak vitamina A, D i E, postaće rutina uz koju ćete biti spremni za ostatak dana.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA