Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ChiSerb
Mercedes je auto koje najviše gubi na ceni u Americi. Svi Srbi,Bosanci,Bugari,...voze polovne a naizgled nove mečke zato što su mnogo povoljne jer gube brzo vrednost. Ovi ljudi što kupuju nove oni to kupuju bukvalno radi prestizi i obavezno lising. Posle toga kad vrate nađu balkanca. Ništa pogrešno sa kupovinom poslovnog auta ali polovni Mercedes=bankrot. Imam dosta primera .
ARS
U moje vreme Mercedes je u proseku po modelu imao 26 kg raznorazne zaštite na svojoj karoseriji i šasiji ? Izvor informacija AUTO MOTO REVIJA ?
77550
Mercedes je samo prestiž, izgubio je i kvalitetu i pouzdanosti Kupuju oni koji žele da sa kaže da imaju Mercedes