Tajna uspeha drogerijskog lanca: Zašto iz dm-a uvek izlazimo s punim kesama?

 
 
Čitanje: oko 1 min.
  • 2

Poznata nam je situacija kada odlazimo u dm drogerije s namerom da kupimo samo jedan proizvod, ali neretko izlazimo s punom kesom

Uz čvrsto uverenje da ćemo kupiti samo šampon uzimamo korpu, ali onda, poput magije, ona počinje da se puni. Bez obzira na to da li tražimo kozmetiku, organsku hranu, proizvode za negu ili kućne potrepštine, dm je postao sinonim za sve što nam je potrebno. Šta je tajna ovog drogerijskog lanca i zbog čega je dm kompanija kojoj godinama poklanjamo poverenje?

Osim što svaka dm drogerija odiše jedinstvenom harmonijom koja kupcima pruža kompletan ugođaj, ovaj brend na našem tržištu primenjuje brojne poslovne strategije koje doprinose da uvek bude jedan od omiljenih izbora za kupovinu. Naime, tajna dm-a pre svega leži u inovativnom konceptu "Uvek povoljno", koji podrazumeva da će vaš omiljeni proizvod dugoročno imati povoljnu cenu, odnosno da nećete čekati akciju da, na primer, kupite dezodorans, kupku ili serum za lice.

Dok se borimo s rastućim cenama i inflacijom, dm drogerije su uspele da pronađu rešenje koje nas čini srećnim i zadovoljnim kupcima. Zamislite ovo kao vašu ličnu supermoć za pametno trošenje. Bez obzira na ekonomske promene i inflaciju, ovaj koncept je postojan i čini vaše omiljene proizvode dostupnim po istoj, uvek povoljnoj ceni.

Ono što razlikuje ovaj koncept od tradicionalnih popusta jeste njegova doslednost. Dok se cene širom tržišta neprestano menjaju, dm je odlučio da se drži svojih principa i pruži nam stabilnost. Umesto privremenih popusta, koncept "Uvek povoljno" nam omogućava da omiljene proizvode kupimo po istoj ceni koja se ne menja minimalno četiri meseca. To znači da cene ostaju nepromenjene, čak i u vreme inflacije, što nam omogućava da planiramo naš budžet ne brinući o neočekivanim troškovima.

Dakle, sledeći put kada uđete u dm drogeriju i napunite svoju korpu, setite se koncepta "Uvek povoljno", potražite crvene etikete i uživajte u omiljenim proizvodima po uvek povoljnim cenama.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Uručenje nagrade "Krisatalna koala" Radošu Bajiću

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nina

    18. septembar 2023 | 12:27

    Steta sto ne otvore jedan i u Cupriju.Uvek moramo u Jagodinu ili Paracin...steta

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA