3 ključna saveta kako ostaviti dobar prvi utisak

 
 
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Kažu da se izgovorena reč ne vraća, a slično je i sa prvim utiskom

Prvi utisak je i te kako bitan, a prema izvedenim studijama, potrebno je manje od 30 sekundi da formiramo mišljenje o nekom; čak trećina osoba ga stekne u roku od 10 sekundi.

Istraživanje rađeno na 2000 ispitanika ustanovilo je da čak 35 odsto njih odluči da li želi dalji kontakt samo na osnovu prvog utiska.

Prijateljski osmeh, maniri i kontakt očima su najbolji aduti, a prate ih tačnost u dogovorenom terminu, način oblačenja i komunikacija.

Naime, najvećem broju ljudi na prvom mestu je ostavljanje dobrog utiska na razgovoru za posao, nakon toga sledi romantičan sastanak, a na trećem mestu našlo se upoznavanje sa roditeljima partnera.

Da biste postigli pozitivne rezultate potrebno je da se osećate samouvereno, a prema statističkim dokazima najvažnije tri stavke za postizanje samopouzdanja su: naspavanost, dobar zadah i nova garderoba.

Sledeći saveti u vezi sa komunikacijom mogu biti od pomoći.

1. Pokažite interesovanje za razgovor "klimajući glavom"

Ova taktika odaje utisak da vam je važno to što sagovornik priča, kao i da razumete odabranu temu.

Održavanje kontakta očima uz dodatno postavljena pitanja u adekvatno vreme pokazuju da ste u potpunosti prisutni.

2. Budite pozitivni

Osigurajte se da pokažete entuzijazam i uzbuđenost, ali ne previše.

Važno je da vaša pozitivna energija deluje autentično, a ne isforsirano.

Smejte se kad vam je nešto zaista smešno, nikako na silu, ali držite oblagi osmeh na licu većinu vremena.

3. Pričajte o sebi 

Otvorenost je ključ svake dobre komunikacije, stoga nemojte da se ustručavate da podelite svoje hobije, iskustva i snove.

Naravno, dopustite i sagovorniku da učestvuje u konverzaciji.

(Telegraf.rs)

Video: Od aplikacije pa sve do oltara: Upoznajte priču bračnog para Glatt

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA