Korisni reklamni materijali
Adekvatnim odabirom reklamnog materijala i pažljivim izborom privatnih i pravnih lica kojima ga darujemo, možemo postići veliki broj saradnji. Dobar reklamni materijal je investicija koja nam se vraća u vidu profita kompanije.
Sve popularniji izbor kada je u pitanju reklamni materijal postaje korisni reklamni materijal koji ima visoku upotrebnu vrednost.
Ova vrsta reklamnog materijala zahteva strateško planiranje i pažljivi odabir. Nakon odabira materijala u koji planiramo da investiramo, sledi njegovo brendiranje. Poslednji, a jednako važan korak u ovom procesu, precizno je targetiranje kome ćemo ga pokloniti i sa kojim ciljem.
Predstavljamo vam najčešće izbore kada su u pitanju korisni reklamni materijali, uz sugestije za brendiranje i targetiranje.
Reklamni USB
Fleš memorije spadaju u visoko personalizovani reklamni materijal. Poklanjaju se direktnim saradnicima kompanije. Idealan su poklon nakon seminara, sastanaka i konferencija. Na malim prenosivim memorijskim uređajima, prethodno dizajniranim tako da ističu logotip kompanije, možemo priložiti materijal sa konkretnog događaja. To mogu biti važne tačke sastanka, prezentacija firme ili edukativni materijal sa seminara.
Reklamni USB na sebi ima taman dovoljno prostora da osim korporativnog logotipa na njemu istaknemo i korisni kontakt podatak. To može biti naša veb adresa ili broj telefona.
Power bank
Power bankovi su jedna od najpopularnijih promotivnih alatki u brzorastućoj industriji informacionih tehnologija. Možemo odabrati one koji se koriste kao pomoćna baterija za veće uređaje, poput tableta i laptopova, kao i one namenjene mobilnim telefonima.
U oba slučaja potencijalnim poslovnim partnerima dajemo visokoefikasan poklon. Kvalitetan poklon sa upotrebnom vrednošću podsećaće poslovne partnere na nas pri narednim kupovinama i projektima.
Power bank spada u reklamni materijal koji ne poklanjamo svakome. On je namenjen pojedincima važnim za naš biznis. Budući da je ovo reklamni materijal u koji investiramo više, važno je dobro targetirati pri njegovom darivanju.
Dizajn power bank-a kao reklamnog materijala treba da bude minimalistički. Powerbank treba da eksplicitno upućuje na naš brend i korporativne boje.
Zvučnik
Zvučnici, a posebno bežični, odnosno reklamni Bluetooth zvučnici, sve veći primat zauzimaju na polju reklamne galanterije. Velike kompanije i ozbiljni poslodavci izuzetno osluškuju potrebe mladih, prate savremene tokove, i priklanjaju se čestim i konstantnim izmenama na tržištu, pa samim tim uviđaju koliko je muzika postala deo svakodnevnice, i koliko je zauzela svaki kutak, kako poslovnog prostora, tako i stana, parka, šetališta.
Upravo iz tih razloga sve veći broj zvučnika na sebi nosi logotip kompanije koja ga poklanja u reklamne svrhe.
Posebnu pažnju privlače zvučnici koji imaju gumiranu završnu obradu, ispod koje se nalazi LED osvetljenje, pa se nakon ispisa laserom, osim zvučnika, dobija i malo noćno svetlo, koje do najsitnijih detalja ističe logo firme. Logotip na njima bi trebalo da bude minimalistički, po principu „The less is more“, čime se akcenat stavlja na eleganciju i jednostavnost.
Štampa na šoljama
Štampa na šoljama postaje izbor sve većeg broja kompanija koje neguju timski i korporativni duh. Personalizacija šolja ličnim imenima ili sloganom kojim opisujemo zaposlenog način je da se podigne lojalnost kod zaposlenih. Ovakav reklamni materijal možete fotografisti i koristiti i za promociju vaše korporativne kulture na društvenim mrežama.
Osim kao poklon zaposlenima, šolje sa logotipom kompanije su deo reklamnog materijala savršen za sajmove i pres konferencije.
Dizajn šolja treba da bude jednostavan. Šolja treba upućuje na korporativne boje, logotip i da jasno signalizira čime se bavimo. Koristan podatak koji možemo ostaviti na šoljama jeste web adresa kompanijskog sajta.
Korisnim i pažljivo dizajniranim reklamnim materijalima mnogo govorimo o našoj kompaniji. Njima gradimo imidž i širimo vizuelnu prepoznatljivost.
Originalnost izbora reklamnog materijala od velike je važnosti ukoliko želimo da budemo prepoznatljivi. Reklamnim materijalom ostavljamo utisak na postojeće i potencijalne poslovne partnere.
Ove i druge reklamne materijale prodaje firma Klik Commerce iz Beograda koja već 20 godina prodaje reklamni materijal za najveće srpske firme.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Dragan Ričard Radić za Telegraf.rs o radu na holivudskim filmovima, o Sandri Bulok, Miri Furlan...
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.