Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mirko
Kod nas u (ime grada) dugmići na semaforu uključuju zvučni signal slepim i slabovidim osobama kad mogu da pređu ulici.
Dragan
U liftovima dugme za zatvaranje vrata ima funkciju, samo sto negde mozda nije ispravno, a nikakav kod ne postoji za zatvaranje vrata za catrogasce i servisere. Postoji bravica sa kljcem u liftu i to se zove Rezervisana voznja. Kada se aktivira rezervisana voznja onda lift ne staje na ostalim spratovima i ne kupi putnike vec vas direktno vozi na zeljeni sprat. U starim liftovima takva bravica se postavlja u slucaju da je kabina mala i ako invalid sa kolicima kad udje ne moze da zatvori kabinska vrata, onda ubaci kljuc i tada lidt moze da vozi otvorebih kabinskih vrata.
Simke
Ovo dugme u autobusu ne sluzi za atomatsko kocenje autobusa.Nego bi trebalo da signalizira vozacu da nesto nije uredu da zaustavi vozilo.Ali ni to nije nesto jer bi se deca zezala s tim.