≫ 

Ne zagrevajte auto kada je hladno - to je najgora stvar koju možete da uradite motoru

 ≫ 

Iako mnogi i dalje misle da je ovo najbolje za motor, prave veliku grešku

Komentari

  • borabozovic

    19. januar 2018 | 19:25

    Ne grejem Ja auto zbog motora nego sto je meni hladno

  • Goxy

    18. januar 2018 | 15:33

    Na velikom minusu motor blok itd je jos hladniji nego sto pise koliki je minus.Ako hocete da sacuvate motor i automobil neka odradi u leru .Za to vreme razbije ulje koje se zgusne od vel minusa i motor polako dobija svoj rad.Svaka fabrika propisuje da auto na velikom minusu odradi 3-5 min.

  • Goran

    17. januar 2018 | 12:03

    Najbolje je na -10C, palis i pun gas, tako jedno 10 dana i kad pomesa ulje i srafove onda polako gradskim.

  • Stevan

    17. januar 2018 | 09:46

    Obavezno ugrejati auto minimum5 = 10 min

  • BB

    17. januar 2018 | 04:26

    Slušaj motor kad ga upalis i posle nekog vremena i BIĆE ti jasno.

  • oTS

    17. januar 2018 | 02:39

    šta treba ga odmah startovati da mu karike lzlete

  • stvarno?

    17. januar 2018 | 01:25

    ko voli neka tera odmah. ja sam jednostavno shtrikan i malko staromodan. i ja ujutru ne skachem iz kreveta nego polako pochnem dan. par min u mestu radi i auto pre nego krenem. jedna turbina okrece oko 250 000 obrtaja u minuti . ajde neka me neko ubedi da je isto kad je ulje hladno i kad je ulje vruce.

  • Dragan

    17. januar 2018 | 00:15

    Glupost. Cak i modernim turbo motorima je potrebno da se zagreju na neku minimalnu radnu temperaturu, da se ulje malo razredi i da procirkulise po motoru i do turbine. Kada je hladno ulje je kao med. Prosecan automobil trosi oko 1,2 l na sat vremena rada u leru. Za 5 min rada potrosice 0.1l goriva, a ako se hladan vozi potrosnja mu je povecana za 20% dok je hladan, tako da se tu zagrevanjem skoro nista ne gubi. Uvek sam zagrevao auto zimi i uvek cu, sta god ovi prodavci pisali, jer njima je cilj da auto traje sto krace da bismo kupovali nove.

    • 17. januar 2018 | 00:58

      gogi

      @Dragan

      Tacno tako. Ja neznam koji je ovo pametnlakovic. Nacitan neki covek. Ima znanje?????

  • Влајко

    16. januar 2018 | 23:38

    Старим дизелашима више прија да одради који минут у леру кад су велике хладноће. Имам голфа 2 гтд преко 600.000 км прешап. Ради као сат. Стар 30 година.

  • Republika Srpska

    16. januar 2018 | 23:33

    Da li to vazi i za traktor

  • tito

    16. januar 2018 | 22:02

    Vozim Teslu , nemam karburator

  • Prirodan

    16. januar 2018 | 21:58

    Svima vama sto zagrijavate auta na daljinski ili ostavite motor da radi dok vi pijete kafu po kucama treba uvesti porez na zagadjenje prirode

    • 16. januar 2018 | 22:18

      SRBIN

      @Prirodan

      To je u Nemackoj kaznjivo, da motor radi u mestu.

  • Leta

    16. januar 2018 | 21:00

    Ej...lako je vama sa dobrim autima...mozete ovde prosipati Pamet...lako je i meni sa mojim kadetom...star je samo.. 31godinu...Ali me Jos sluzi...kad je hladno...upalim...zagrejem ga...i polako krenem...slusa me...nije me izdao...volim ga...poljubim mu staru haubu...jer je zasluzio...dovezo me kuci...batalite prosipanje pameti...iskustvo je iskustvo...danas...juce...prekljuce...pre 10...15godina nije isto...kad se sagleda prosecna starost Automobila na nasim ulicama...znate i Sami sta i kako treba... .......

    • 16. januar 2018 | 21:46

      El Paso

      @Leta

      Sta tebi prestavljaju tri tacke? Bas bih voleo da znam.

    • 16. januar 2018 | 22:19

      SRBIN

      @Leta

      Prosecna starost je blizu punoletstva,,malo fali do 18/godina.

  • sale

    16. januar 2018 | 19:51

    U mojoj garazi je parno grejanje sprovedeno, tako da sa zagrejavanjem auta nemam problema, osuseno i toplo!

  • Ferrari909

    16. januar 2018 | 18:21

    Mi malobrojni srećnici nemamo problem sa tim....15 minuta pre nego što ću da sednem u kola ja daljinski aktiviran webasto grejanje sačeka me zagrejan auto na 24 stepena kabina motor na 70 stepeni.Ključ u bravu palim i krećem....

    • 16. januar 2018 | 19:13

      Pera

      @Ferrari909

      Mislim da te niko nista nije pitao!

    • 16. januar 2018 | 23:42

      Sergej

      @Ferrari909

      Cini mi se da ti je sva pamet u ferariju...posteru

  • Realista

    16. januar 2018 | 17:26

    Ovo je jedino ispravno ako vozite normalno, tj. Da budete lagani na gasu i kod benzinskih motora. Kod dizela je najbolje pustiti motor da odradi jer nacin sagorjevanja je drugačiji.

  • Goxy

    16. januar 2018 | 15:45

    Prost primer kao da netagrejan covek krene da trci ili vezba.Pogotovo na minusu.Ja auto od kad znam za sebe ovo mi je po redu 12.Svaku sacekam 5 min da odradi da podigne lepo ulje u mororu ,menjacu itd.I svaki mi je trajao i sluzio .Razne teorije ali po meni ulje se stegne na velikom minusu,kao i komponente motora.Tako da 5 min rada nece da skodi.

  • Ceca

    16. januar 2018 | 13:59

    Nisam mehanicar i neznam da li je ova teorija tacna ali znam da ne volim da sednem u ledeni auto i uvek ga upalim da radi na leru dok ocistim sneg ili ne skinem led sa sajbne i tako radim godinama i nikada do sada nisam imala problema sa autom...pa bih bas volela da se oglasi neki auto mehanicar i kaze sta je ispravno a sta ne...

    • 16. januar 2018 | 14:59

      Dzela

      @Ceca

      Pa govore ti o zagrejavanju motora a ne unutrasnjosti

    • 16. januar 2018 | 17:30

      Dragan Trebinje

      @Ceca

      Nije štetno da radi na leru.Samo je gubljenje vremena.Al ajde,svakako čistite od snijega u međuvremenu pa ne mari.Naravno da se prije zagrije i postigne radnu temp.vozeći.Ali lagano i na malom broju obrtaja dok ne postigne temp.Bez "force".Tata je mehanicar 50g.u penziji Vazda je to tvrdio i tako vozio.Čak sam to pročitao u nekim njegovim prastarim knjigama o mehanici.Znači vrijedilo je i za nekadašnje modele

    • 16. januar 2018 | 18:02

      Krsta.

      @Ceca

      Najbolje je posle par minuta da se krene.lagdno bez velikog davanja gasa.i da se što. Pre predjela u veći prenos ...poželjno je da se vozi lagano. Bez većeg kočenja i stajanja. .dok.ne dostigne temperaturu. ..

  • Kojot

    16. januar 2018 | 13:35

    Uvek palim auto i odmah krećem i nikad me nije izneverio a znam dosta njih koji greju na leru pa im malo malo neradi dobro (dizne ubrizgavanje turbine menjač semerinzi na poluosovinama do menjača ...) a da nepomonjem da im se motori najviše kvare zimi.inače prelazim 20-30 hiljada godišnje i vozim isti auto 4-6 godina a kupujem polovnjake oko 6 godina stare koji su prešli do 200 000 km

  • Setra 417

    16. januar 2018 | 13:31

    U moje vreme rekose mehanicari . Uvek ostavi auto da malo poradi dok ti skines sneg ili slicno , niko nevoli da ga na sabajle juris i takoooo. Ali dobro mi stari vozaci smo budale mozda i ova nova kola nemaju mozda ulje u motore ili su im motori od gume pa netreba da se snjima tako ophodi.... i takooo

  • Lovac

    16. januar 2018 | 13:13

    Ovim ste dokazali da nemate pojma o automobilima! Naravno da je bolje da se motor prvo malo zagreje u mestu,nebitno da li ima ubrizgavanje ili karburator!

  • Deki

    16. januar 2018 | 12:44

    Nego da krecem smrznut i zamagljen napamet?Posto se nista ne vidi dok se auto ne zagreje!

  • Ja vvvv

    16. januar 2018 | 11:33

    E baš bi voleo da neko na naučnoj bazi objasni ovu teoriju. Jeste bolje da se zagreva i ulje u menjaču i lagano da se kreće zbog toga. Nema šanse da je dobro hladan motor držati na 2000 obrtaja. Pri laganoj vožnji obrtaji su duplo veći nego na leru. Jako je ovo diskutabilno. To za mešanje benzina i ulja je totalna glupost.

    • 16. januar 2018 | 11:53

      Возач

      @Ja vvvv

      Aj ne lupaj majke ti,kao prvo niko ti ne kaze da vozis na 2000 obrtaja nego lagano a za ulje jeste tacno some

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA