Novi srpski modni brend Wannabe Collection

  • 0

Nakon tri godine od osnivanja najpopularnijeg fashion, beauty i lifestyle web magazina na Balkanu Wannabe Magazine, dve upešne mlade preduzetnice koje su ovaj magazin i osnovale Nađa Jokanović i Nina Milović došle su na ideju da svoj brend i delatnost razvijaju regionalno izrađujući novi srpski brend, nosiv za sve generacije.

Wannabe Magazine, namenjen prvenstveno mladim ženama koje žele da se informišu i istražuju o modi i nezi uz brojne lifestyle, obrazovne i zabavne teme, poslužio je kao inspiracija za ovu kolekciju.

- Prateći naše čitateljke već tri godine, ali i brojne modne blogerke koje su počele sa nama, svakodnevno smo imali pravo stanje potreba ovih žena da se informišu o modi, stilu, uklopivim kombinacijama, bojama, trendovima. Tako da smo ove godine želele da svojim čitateljkama ali i svim pripadnicama ženskog pola pružimo nešto novo i drugačije kreirajući modni brend pod nazivom Wannabe Collection. Naša kolekcija prati aktuelne trendove, pruža udobnost, funkcionalnost i kvalitet -  istakla je Nađa Jokanović, suosnivač Wannabe Magazine.

Na pitanje koje boje i materijali dominiraju u prvoj Wannabe Collection, Nina Milović, suosnivač magazina je istakla da se to crna, krem, zlatna i prljavo roze, kao i neizbežna bež. Odevni komadi su uklopivi, za nekoga jednostavni a ono što je interesanto jeste limitiranost serija i mesečna iznenađenja, kao dopune kolekciji. Kolekcija je izrađena od najfinijih materijala.

Wannabe Collection možete pogledati na zvaničnom sajtu WannabeCollection.com na Shop.wannabemagazine.com online prodavnici.

(Telegraf.rs)

 

Video: U Beograd stižu studenti u blokadi iz unutrašnjosti uoči sutrašnjeg protesta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA