Žene pošize kad zature omiljenu šminku

  • 1

Ženama gubitak šminke predstavlja dovoljno jak povod da "eksplodiraju". Verovali ili ne, nestanak njihovog omiljenog kozmetičkog "dragulja" dovoljno je jak povod kako bi otkazale sastanak ili poslovni dogovor jer se u takvoj situaciji teško sabiraju i jednostavno polude.

Prema jednom istraživanju, čak 70 odsto žena pripada grupi sa kratkim fitiljom kada je gubitak šminke u pitanju.

Uz cipele i torbe, šminka je, takođe, jedna od većih ženskih strasti. Da se ne radi samo o mitu već o realnosti, svedoči činjenica da se čak četvrtina žena oseća ranjivo bez nesesera u torbici.

Iako bi se možda pomislilo da, s obzirom na statistiku, žene vode računa o svojoj šminki, istina je sasvim drugačija. Anketa koju je radio portal za prodaju kozmetičkih preparata "Feel Unique" pokazala je da svaka treća žena koja putuje javnim prevozom na posao izgubi neki komad šminke.

U Britaniji žene prednjače kada je gubitak omiljenih komada šminke u pitanju pa godišnje daju brdo novca kako bi ponovo kupile ono što su izgubile.

Osim javnog prevoza, najčešći načini gubljenja su padanje šminke u WC šolju, kao i zaboravljanje šminke kod bivšeg partnera, čime se automatski opraštaju od nje.

Da su žene ekstremne kada je reč o njihovom neseseru, govori činjenica da bi svaka deseta žena radije izgubila kaput nego njega. Izgleda da su žene vrlo vezane za sadržaj kozmetičke torbe i da ga smatraju vrlo ličnim.

Sa portala "Fell Unique" poručuju da su takvi rezultati verovatno posledica toga što žene sadržaj svoje kozmetičke torbice grade godinama, što pojedine komade čini vrlo vrednim i cenjenim.

(T. Milić)

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA