OPREZ: Alkohol vas tera da na netu trošite pare!

 
  • 0

Hvata li i vas šopingmanija nakon čašice više? Niste jedini. Istraživanja pokazuju da se ljudi nakon nekoliko pića mnogo lakše odlučuju na internet kupovinu

Ako ste sinoć malo više popili, možda vas ujutro neće samo mučiti glavobolja i griža savesti. Može da vam se desi da ste kupovinom preko interneta s kartice skinuli više nego što ste nameravali i to najčešće na stvari koje vam uopšte nisu potrebne.

Jutra posle čašice više prate jake glavobolje i strašno žaljenje što ste započeli svađu koja nema smisla. Međutim, sada dugom spisku kajanja u satima mamurluka možemo dodati još jednu - to što ste na internetu potrošili više nego što ste hteli. Kako pokazuje istraživanje, svaki četvrti Britanac barem je jednom kupovao onlajn u pripitom stanju.

Najčešće pod uticajem alkohola platnim i kreditnim karticama kupujemo ulaznice za koncerte, sledi odeća, čak i seksualne igračke. Čak 40 odsto kupaca kasnije je zažalilo što se, nakon nekoliko piva, odlučilo za kupovinu.

Jedan pijani kupac potrošio je oko 2,5 hiljade evra nakon što je, zabunom, umesto planirane dve, kupio 20 ulaznica za koncert svoje omiljene grupe. Na listi promašenih kupovina su i veštački zubi ili muški kupaći kostim iz 1930. godine.

Prosečan Britanac na onlajn kupovinu troši oko 1.500 evra godišnje, više nego kupci u SAD, Kini i Japanu. Međutim, mnogi se kaju zbog internet šopinga, a među njima ima i onih koje su kupovali trezni.

 

Gotovo četvrtina anketiranih onlajn kupaca izjavilo je da bi vratili desetinu proizvoda koje su kupili, a više od polovine najviše žali zbog odevnih predmeta koje su nabavili. Žene imaju jači impuls za onlajn kupovinom nego muškarci.

(Tportal.hr; Telegraf.rs)

Video: Jake policijske snage obezbeđuju Univerzitet Hauard

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA