HIT BOJA 2013: Zeleno, volim te zeleno (FOTO)
Kao i svake godine, američki Panton Kolor Institut, specijalizovan za boje, određuje boju godine. Odluka se donosi na osnovu trendova u industriji dizajna, tako da je to ovog puta zelena.
- Jednom rečju gledaćemo svet u zelenom - piše francuski list "Parisien".
Smaragdna već osvaja garderobu, posuđe, nameštaj, pa i automobile. Tonovi zelene boje viđeni su na prolećnim kolekcijama za ovu godinu kod kreatora kao što su "Valentino", "Dolce & Gabbana", "Marny" i drugi brendovi.
Nakon narandžasto-crvene u 2012, ovo je jedna mirnija boja koju stručnjaci opisuju kao nežnu, svežu, sponatnu i prirodnu, koja nosi različita značenja, simbolišući veru, ali ponekad i sujeverje. Neki će je zato preporučivati i protiv zle sreće. Na televiziji se, takođe, snažno savetuje odevanje u zeleno.
Zelena boja sa svim svojim nijansama, od smaragdne, maslinaste, nijanse žada do tamnozelene, jeste odlična ideja za godinu pred nama, ističe list, jer, pre svega, simbolizuje nadu i mladost. Podstiče osećaj blagostanja, ravnoteže i harmonije, ali isto tako asocira i na ekologiju.
- Zelena je najprisutnija boja u prirodi, ljudsko oko je vidi najviše od svih drugih boja iz spektra - podseća Leatris Ajzman, izvršni direktor Panton Kolor Instituta.
(Tanjug)
Video: Sa čamca nasred Drine zaprosio devojku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.