NAUČNO DOKAZANO: Domaći zadaci su čisto gubljenje vremena
Istraživači sa Univerziteta u Virdžiniji uporedili su uspeh više od 18.000 učenika, a nakon toga su ih anketirali o tome koliko često rade svoje domaće zadatke. Rezultati su pokazali da više posla kod kuće ne podrazumeva nužno i bolje ocene u školi.
- Vreme koje učenici provode u izradi domaćih zadataka im ne pomaže u dobijanju boljih ocena i postizanju većeg uspeha na testovima. Mislimo da nastavnici jednostavno daju deci da rade kod kuće nešto što nema upotrebnu vrednosti, posebno ne za integraciju onoga što se uči u učionicama – rekao je Robert Tai, jedan od istraživača.
Ipak, ovo istraživanje nema za cilj da prikaže ideju domaćih zadataka kao nešto loše, posebno ne kada je u pitanju matematika.
- Kada je u pitanju matematika, situacija je obrnuta. Učenici koji su vežbali matematiku samo pola sata dnevno zaista su dobijali bolje ocene na testovima – dodao je Tai.
On veruje da bi rezultati ovog istraživanja trebalo da predstavljaju alarm za sve edukativne ustanove.
- Učitelji i profesori morali bi da budu daleko pažljiviji u tome šta daju učenicima kao domaći zadatak i da dopro razmisle koji je cilj rada kod kuće – zaključio je istraživač.
(kliX.ba / Telegraf.rs)
Video: Prica o 3 devojcice bez roditelja - Indjija - Marko Nikolić - RADNO
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
LAVINIJA
KAKVA ISTRAZIVANJA,PA KOD NAS JE POLA NASTAVNOG KADRA UMESTO NA LECENJU U PSIHIJATRISKOJ USTANOVI DOSLO MEDJU DECU PO SVOJU TERAPIJU.
Podelite komentar