SUROVA STVARNOST: Svaku drugu mamu grize savest dok kupuje odeću za sebe
Kako otkriva studija britanskog šoping centra "Lakeside", sprovedena na 1000 žena, gotovo 94 odsto majki troši više novca na dečiju odeću nego na vlastitu. Bez obzira na to što su svesne da će njihovi mališani brzo izrasti i odeća im postati mala, mame ne žale ni vremena ni para.
Polovina ispitanica priznale su da osećaju grižu savesti dok kupuje nešto za sebe, a skoro 47 odsto majki jednom nedeljno izdvoji vreme kako bi otišle u šoping i pazarile neki zanimljiv odevni predmet po poslednjoj modi za svog sina ili ćerku.
- Tržište brendirane odeće za decu u poslednjih deset godina naglo je poraslo, a izbor je veći nego ikada pre. Ovakvom trendu doprinele su i slavne mame poput Viktorije Bekam i Kejti Holms čija deca su uvek maksimalno sređena – primentio je Pol Lankaster, menadžer šopingfcentra u kojem je sprovedeno istraživanje.
(24sata.hr)
Video: Novosađanka menjala grad za prostranstva Durmitora, sa konjem Bambijem krstari nestvarnim predelima
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.