Pet poteza koji će vas pretvoriti u majstore flerta
Nemate uspeh kod žena? Ne morate da brinete, otkrivamo vam neke od saveta posle kojih ćete postati majstori flerta.
Zašto muškarci misle da žena flertuje s njima, a ona je ustvari samo ljubazna?
Žene, pravite se važne i on će sigurno biti vaš!
Kontak očima najjednostavnija i najefektnija alatka koja će vam pomoći da privučete nečiju pažnju. Verovali ili ne, čak 80 odsto informacija koje šaljemo drugima, upravo dolazi iz očiju.
Skeniranje od četiri i po sekunde
Normalno skeniranje lica traje tri sekude. Kontak očima koji traje više od 10 sekundi znači dve stvari - ili ćete se posvađati s nekim ili otići na seks. Produženi kontakt očima od četiri i po sekunde izaziva jaku emocinalnu reakciju. Ona aktivira vaš nervni sistem, podiže nivo srčanih otkucaja, krv proključa i stimuliše stvaranje hormona. Ovo je znak da vam se neko sviđa.
Šaranje i fokusiranje
Fokusirajte vaš pogled na nekom kako bi ta osoba bila svesna da ste je primetili. Malo prošarjate sobom i ponovo vratite pogled na osobu, koja vam se sviđa. Na taj način šaljete poruku: Pregldeo sam konkurenciju i ti si i dalje ta koja mi se sviđaš. Ako nečiji pogled odluta i ne vrati se posle minut ili dva, onda defintivno nije zaintersovana.
![Foto: Profimedia](http://xdn.tf.rs/2016/11/09/profimedia-0031453203.jpg)
Trougao flerta
Studije su pokazala da u zavisnosti od situacije i privlačnosti, gledamo različite delove nečijeg lica. Kada komunicirate sa strancem ili vodite poslovni razgovor oči će vam biti fokusirane na vrh nosa. Sa prijateljima vidokrug se šri na oči, nos i usta. Kod ljubavnika ili osoba koje nam se sviđaju, pogled se širi, doseže do grudi i čak i genitalija.
Treptanje
Ako smatrate da je neko privlačan, treptaji oka će vam biti češći i učestaliji. U slučaju da se sviđate toj osobi, ona će nesvesno početi da trepće i pokušati da odgovori vašem ritmu i količini treptanja.
Namignite ako želite
Blago namigivanje u kombinaciji sa laganim osmehom može biti potez, koji će vas dodatni zbližiti. Ignorišite loš publicitet, koje namigivanje ima u javnosti, jer kada se uputi u pravo vreme, može da bude izuzetno efikasan.
(Telegraf.rs)
Video: Radojević: Značajno je što postoje knjige poput Đurićeve
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.