Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mister No
Moje licno iskustvo, radio sam na aerodromu vise godina u slucaju da je infarkt ili tako nesto a putnik vec mrtav parkiraju ono vozilo sto pomaze invalidima da izadju i cekaju avion sa kompletnom ekipom i onda pocinje sou kao putnik je jos ziv i pocinje vestacko disanje , masaza srca i onda uffff umro.U slucaju da prijave da je umro u toku leta avio mora u karantin dok se ne izvrsi autopsija, a to moze da bude i par dana a to je prevelik trosak za avio kompaniju.
Cika Velja
Za razliku od ptica,nastavlja da leti?!