Ako nosite drečave ili ekscentrične stvari, to otkriva problem za koji ne želite da drugi saznaju
Ukoliko primetite da se neko ko obično nosi tamnu boju odeće pojavi u nekom drečavom ili unikatnom komadu garderobe, to može da znači da on upravo prolazi kroz period učestalih napada ljubomore, rezultat je jedne nedavne studije.
Ljubomorne ste što vaši muškarci snimaju druge žene? Ne bi trebalo, a evo i zašto
Evo ko je više ljubomoran, žene ili muškarci (VIDEO)
Istraživač Sjun Huang ispitivao je da li ljubomorom motivisani potrošači kupuju stvari kojima mogu lakše da privuku pažnju svojih partnera, a rezultate su objavili u Journalu of Consumer Psychology.
Huang i njegov tim sproveli su pet eksperimenata i u njima su ustanovili da osećanje ljubomore povećava nedostatak atraktivnih proizvoda - na primer nema svetlog, upadljivog kaputa već samo jednog običnog, tamnog i dosadnog.
Naučnici su takođe otkrili da želja za pažnjom nadmašuje rizik od javne sramote.
U jednom eksperimentu učesnici su zamoljeni da zamisle da su pozvani na žurku - jedna grupa bila je pozvana na maskenbal, dok je druga pozvana na formalnu dobrodošlicu novom osoblju u firmi.
Potom su upitani da bi voleli da nose obične sunačane naočare ili par jedinstvenih, atraktivnih naočara - istraživači su otkrili da bi učesnici koji osećaju ljubomoru nosili atraktivne naočare čak i na formalnoj zabavi sa kolegama.
A photo posted by CL on
Oni su otkrili da primamljivi proizvodi privlače pažnju ljubomornih ljudi, ali da se to ne odnosi na one kod kojih se javlja osećaj nemoći ili zavisti.
Ipak, Huang kaže da ovi nalazi nisu ograničeni na romantične veze, već da se to ponašanje javlja i kod deteta ljubomornog na brata ili sestru, te kod radnika koji je ljubomoran na svoje kolege.
(Telegraf.rs)
Video: Put zaleđen kao staklo, mrak i vožnja kao u horor filmu: Kraljica beogradskih šuma okovana ledom
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.