≫
Ljudi su počeli da seku logoe sa svoje odeće, a kada vidite zašto - i vi ćete!
≫
Nekada su logotipi prestižnih brendova značili bogatstvo i moć, a danas govore da osoba nema identitet i da je beznadežan slučaj kada je reč o stilu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ćorloilo Ćorlo Pk.
I moja curica ide u korak sa modom. Ranije je na gaćicama imala LOGO, a sada - GOLO! ;-) ;-)
Sasuolo
Sa kakvim fantomima delimo planetu..ej sta njihov dokon mozak razmislja...nadjite neku pametnu zanimaciju, privredte nesto sebi i drustvu...
Kan Tengri
Nikad u zivotu nisam kupio stvar na kojoj je jasno izrazen brend. Ako moze nikako da se ne vidi, a ako mora, onda minimalo. Kad se vidi nekako mi je dziberski...