Fly Fly Travel drugu godinu zaredom dobitnik nagrade za najbolju turističku agenciju
Pored toga, kompanija Fly Fly Travel je u proteklih godinu i po dana dobila čak 9 priznanja, među kojima su najprestižnija Brand Leader, Biznis Partner i Turističko Srce.
Nagrada „Brand Leader Award“ dodeljuje se na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Već dvanaest godina ova nagrada se dodeljuje u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija, koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište, i na taj način doprinose popularizaciji privrednog potencijala kreiranja konkuretnog tržišnog imidža regiona.
Kompanija Fly Fly Travel je svojim profesionalnim pristupom i načinom poslovanja ispunila sve kriterijume i ojačala svoj brend u oblasti vazduhoplovne industrije i turizma, sa primarnim fokusom na prodaji povoljnih avio karata, ali i raznih vrsta turističkih aranžmana i krstarenja.
- Velika nam je čast i zadovoljstvo što je rad kompanije Fly Fly Travel uvažen i prepoznat, ne samo u Srbiji, već i u čitavom regionu Jugoistočne Evrope, što je rezultiralo ovim prestižnim priznanjem, koje nam pruža podsticaj da budemo još bolji i našim klijentima obezbedimo još kvalitetnije usluge u oblasti turizma. Vizija Fly Fly Travel-a jeste da postane najvažniji sinonim za avio karte i turističke aranžmane, ali i da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije i turizma. To obuhvata razvoj sektora prodaje, školstvo u avijaciji, magazin o avijaciji, organizaciju sajma vazduhoplovstva i širenje mreže poslovnica sa ciljem da postanemo lideri i izvan regiona - istakao je Luka Dragašević, zamenik generalnog direktora kompanije Fly Fly Travel.
SEET 2016 ima za cilj unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda turističkih privreda u regionu Jugoistočne Evrope, jačanje regionalne saradnje, rast prometa turista izmedju zemalja u regionu i privlačenja turista sa dalekih emitivnih tržišta.
Koncipiran je kao sinergija tri celine koje učesnicima pružaju raznovrsne poslovne mogućnosti da svoje znanje, iskustvo i resurse stave u funkciju efikasnije artikulacije međusobnih interesa i pronalaženja optimalnih biznis modela. Na ovogodišnjoj konferenciji učestvovalo je preko 400 najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice, u najvećem broju donosioci odluka vodećih kompanija iz oblasti turizma, avio, drumskog i vodnog saobraćaja, turoperatori i turističke agencije i finansijske institucije.
Svoja iskustva podelili su visoki predstavnici relevantnih međunarodnih organizacija i privrednih asocijacija, eksperti iz oblasti održivog razvoja biznisa u industriji turizma, predstavnici državnih i lokalnih uprava, obrazovnih i javnih institucija.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Mećava na Tari i Zlatiboru: Za nepunih sat vremena na planinama palo skoro 20 centimetara snega
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pedja
Bravo za Fly Fly. Znam ih odavno jos dok su radili u 5m2. u City pasazu na Obilicevom vencu kada mi je g-din Stupar organizovao fenomenalan routing povratne avio karte za BCN sa presedanjima za moju porodicu. I nakon toga njegov entuzijazam i energija su bivali sve veci i nagrada sasvim zasluzeno ide u prave ruke. Cestitke i samo tako nastavite.
Podelite komentar
nacionalista
Malko je ovo placeno za nagradu,uvaljuju karte i nemaju pojma o destinacijama koje prodaju!!!
Podelite komentar