Fly Fly Travel drugu godinu zaredom dobitnik nagrade za najbolju turističku agenciju

  • 2

Pored toga, kompanija Fly Fly Travel je u proteklih godinu i po dana dobila čak 9 priznanja, među kojima su najprestižnija Brand Leader, Biznis Partner i Turističko Srce.

Nagrada „Brand Leader Award“ dodeljuje se na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Već dvanaest godina ova nagrada se dodeljuje u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija, koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište, i na taj način doprinose popularizaciji privrednog potencijala kreiranja konkuretnog tržišnog imidža regiona.

Foto: Promo Foto: Promo

Kompanija Fly Fly Travel je svojim profesionalnim pristupom i načinom poslovanja ispunila sve kriterijume i ojačala svoj brend u oblasti vazduhoplovne industrije i turizma, sa primarnim fokusom na prodaji povoljnih avio karata, ali i raznih vrsta turističkih aranžmana i krstarenja.

- Velika nam je čast i zadovoljstvo što je rad kompanije Fly Fly Travel uvažen i prepoznat, ne samo u Srbiji, već i u čitavom regionu Jugoistočne Evrope, što je rezultiralo ovim prestižnim priznanjem, koje nam pruža podsticaj da budemo još bolji i našim klijentima obezbedimo još kvalitetnije usluge u oblasti turizma. Vizija Fly Fly Travel-a jeste da postane najvažniji sinonim za avio karte i turističke aranžmane, ali i da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije i turizma. To obuhvata razvoj sektora prodaje, školstvo u avijaciji, magazin o avijaciji, organizaciju sajma vazduhoplovstva i širenje mreže poslovnica sa ciljem da postanemo lideri i izvan regiona - istakao je Luka Dragašević, zamenik generalnog direktora kompanije Fly Fly Travel.

Foto: Promo Foto: Promo

SEET 2016 ima za cilj unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda turističkih privreda u regionu Jugoistočne Evrope, jačanje regionalne saradnje, rast prometa turista izmedju zemalja u regionu i privlačenja turista sa dalekih emitivnih tržišta.

Koncipiran je kao sinergija tri celine koje učesnicima pružaju raznovrsne poslovne mogućnosti da svoje znanje, iskustvo i resurse stave u funkciju efikasnije artikulacije međusobnih interesa i  pronalaženja optimalnih biznis modela. Na ovogodišnjoj konferenciji učestvovalo je preko 400 najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice, u najvećem broju donosioci odluka vodećih kompanija iz oblasti turizma, avio, drumskog i vodnog saobraćaja, turoperatori i turističke agencije i finansijske institucije.

Foto: Promo Foto: Promo

Svoja iskustva podelili su visoki predstavnici relevantnih međunarodnih organizacija i privrednih asocijacija, eksperti iz oblasti održivog razvoja biznisa u industriji turizma, predstavnici državnih i lokalnih uprava, obrazovnih i javnih institucija.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Mećava na Tari i Zlatiboru: Za nepunih sat vremena na planinama palo skoro 20 centimetara snega

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Pedja

    29. septembar 2016 | 19:16

    Bravo za Fly Fly. Znam ih odavno jos dok su radili u 5m2. u City pasazu na Obilicevom vencu kada mi je g-din Stupar organizovao fenomenalan routing povratne avio karte za BCN sa presedanjima za moju porodicu. I nakon toga njegov entuzijazam i energija su bivali sve veci i nagrada sasvim zasluzeno ide u prave ruke. Cestitke i samo tako nastavite.

  • nacionalista

    29. septembar 2016 | 19:26

    Malko je ovo placeno za nagradu,uvaljuju karte i nemaju pojma o destinacijama koje prodaju!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA