Rijana drugi put u Armanijevoj kampanji
Njena prva kampanja za veš brenda Armani proglašena je za najbolju u 2011. godini, stoga ne iznenađuje njeno ponovno pojavljivanje u kampanji ove modne kuće. Rijana je i u novoj sezoni zaštitno lice brenda, a na urađenim fotografijama izgleda posebno zavodljivo.
U prethodnoj kampanji pevačica je imala kratku plavu kosu, dok na novim fotografijama promoviše tamniji i prirodniji look. To su primetili pevačicini fanovi, koji je sada vide u drugačijem svetlu.
Prva kapanja je od velikog broja američkih medija priznata kao najbolja urađena reklama za visokobudžetne brendove, stoga nema sumnje da će se saradnja Armanija i zvezde sa Barbadosa nastaviti.
(Izvor: Daily Mail/ Foto: armani.com)
Video: ANKETA: Građani Zgreba u šoku, smatraju da je sistem kriv
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.