Persil nagrađuje ekološki svesne potrošače!
Kako bi zajedno sa svojim najvernijim kupcima, doprineli očuvanju našeg okruženja i napravili od njega bolje mesto za život, Henkel sa brednom Persil se pridružio zajedničkoj akciji Sekopaka, operatera upravljanja ambalažnim otpadom, i kompaniji Delez Srbija.
Društveno odgovorne kompanije, u okviru svoje zajedničke akcije, imaju za cilj da kod građana šire svest o važnosti recikliranja, te ih pozivaju da i sami doprinesu očuvanju životne sredine, dok će za to biti nagrađeni velikim popustima.
Od 19. maja do 01. juna u svim Tempo centrima počinje akcija tokom koje će kupci, u zamenu za staru ambalažu, moći da ostvare popust na Persil deterdžent Lavanda (50 pranja).
Donošenjem svake prazne ambalaže praškastog deterdženta za veš ili gela za pranje veša kupci će dobiti vaučer kojim ostvaruju pravo na popust od 50 odsto na artikal 7253234 Persil gel 3,96L Lavanada 50 pranja.
Sekopak kutija za odlaganje prazne ambalaže nalazi će se na ulazu u Tempo centar u periodu trajanja akcije svakog dana u vremenu od 15 do 21h, gde će se prilikom odlaganja ambalaže kupci dobijati vaučer. Pre zaključenja računa potrebno je predati vaučer kasiru i na taj način se popust ostvaruje.
Na ovaj način Henkel je još jednom pokazao kako su održivo i odgovorno poslovanje među glavnim postulatima kompanije i kako je upravo održavanje ravnoteže između zaštite životne okoline i društvene odgovornosti od ključne važnosti za njih.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.