Ne, ovo NIJE deterdžent za pranje prozora. Čik pogodite šta JESTE!
Bočica novog parfema “Fresh Couture” brenda Moschino izgleda kao sredstvo za čišćenje stakla, a zaštitno lice je predivna Linda Evanđelista.
Ovo je kreacija luckastog dizajnera Džeremija Skota, koji je već svet uspevao da šokira maštovitim novitetima.
Nakon što je predstavio kolekciju za Moschino inspirisanu auto-perionicama, u kojoj su apsolutni hit komadi maska za mobilni i torbica u obliku sredstva za čišćenje prozora, Džeremi je otišao korak dalje duhovitom kampanjom za novi miris ovog brenda.
Novi Moschino miris na policama parfimerija naći će se krajem ove godine, i to u veličinama od 30, 50 i 100 ml.
Parfem je kako i samo ime kaže svež, ali naravno, njegova aroma ne podseća na sredstvo za čišćenje, već su tu note mandarine, božura, ilangilanga, maline, pačulija i bergamota.
Pratite Telegraf i na Vajberu!
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.