Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Jovan
Imala si kome da se žališ. U Grčkoj postoji turistička inspekcija kojoj možeš da prijaviš sve neprijatnosti, probleme i sl. nastale tokom odmora, a za koje je odgovoran hotelijer ili vlasnik vile...
Dejan Sencanski
Tako je to kad klijenti misle da mogu da ustede.... Igrom slucaja sam vlasnik jedne turisticke agencije iz Nisa, i imao sam pre par godina prilike da budem smesten sa porodicom u tom hotelu... I prosto nisam uopste imao tih problema sa hotelom vec smo imali vrhunsku uslugu i ljubaznost... Cak smo bili i smesteni u sobi koju ste postavili na sajtu... toliko... a gospodja sledece godine kao i svi cenjeni klijenti slobodno neka opet trazi sama smestaj pa ce tako i da se provede... u Srbiji se turizmom bave uglavnom casni i posteni ljudi koji da bi se bavili time moraju da imaju sijaset licenci koje uz to i kostaju dosta para.
Drgag
Dotočna gospođa zaslužuje ovo što joj se desilo, prvenstveno jer nema gram mozga za organizaciju.