"Leš" u reklami za H&M
Mediji su ovu dvadesetšestogodišnju devojku uporedili sa lešom koji samo što se nije stropoštao na zemlju.
- Ova manekenka izgleda bolesno, maltene poput leša. Koža joj je siva, na rukama su joj iskočile vene, a ima i ogromne podočnjake. Nije mi jasno kako to da se H&M u kampanji namenjenoj mladima opredelio za model koji promoviše jedan totalno nezdrav način života - izjavio je jedan lekar za britanske medije.
Međutim, PR služba švedskog proizvođača u potpunosti se ogradila od ove kritike.
- Cenimo mišljenje svojih kupaca i žao nam je što neki od njih smatraju da ove fotografije nisu u skladu sa etikom i da je ova manekenka anoreksična. Ne radimo sa modelima koji imaju problem sa alkoholom i drogama, ali ni sa onima koje su zaista premršave. Svesni smo da su naše manekenke mršave i vitke, ali takav je zakon modne industrije - poručili su u zvaničnom saopštenju čelnici H&M-a.
Video: Na Novom groblju obeležen 11. novembar – Dan primirja u Prvom svetskom ratu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.