Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika DARKO 100%
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pop

    21. jun 2020 | 20:19

    Експерименти које су спроводили да би ,наводно, доказали нешто што је потпуно погрешно спровођено. Прво у том периоду експерименти су веома брутално извођени не водећи рачуна о теоретским последицама и вршени су на деци која су у развоју и којима последице остају дубоко усађене до краја живота и сигурно је да су им на тај начин променили будући живот не својом вољом. То се не може надокнадити никаквим материјалним средствима. Човек се учи док је жив али последице погрешног учења веома се тешко могу исправити јер су угравиране у мозгу и не могу се избрисати као што се то ради на тврдом диску мада и то у теорији није баш дефинитивно могуће.

  • DARKO 100%

    21. jun 2020 | 19:53

    Sustina eksperimenta nije bas tacna ,jer ona zavise od misljenja dece,jer deca i u tim godinama mogu da razmisljaju,jedan primer toga je baka u busu sedi napred i pored nje unuk tih god oko 4 god,guzva u busu i svi se guraju u autobusu,ona govori unuku vidi onaj cika se gura da udje,a dete vrlo logicki odgovara baki,bas ovim recima ,,meni se cini da se oni svi guraju,, dete je u pravu,tako ako posle tog cina niste pitali decu za neko svoje zapazanje i misljenje eksperiment nije bas logicki da bi se opisalo stanje dece u tim uzrastima i efekti vase predstave kako se pto odrazava na tu decu,to je vazan faktor da bi se moglo utvrditi kako se mlado bice razvija

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA