Neobična kampanja za zaposlene oduševila mnoge: "Ma izbaci to iz sebe"

 
J. V.
J. V.
 
 
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Ministarstvo zdravlja Kvinslenda pohvaljeno je zbog "urnebesnog“ bavljenja nečim što se među mnogima još uvek smatra tabu činom, a to je velika nužda na poslu.

Video snimak na Instagramu ovog meseca, koji sadrži izjavu „u redu je obaviti broj 2 na poslu“ preko montaže slika delfina, duga i jednoroga postavljenih na pesmu Nika Sandersa "Simfoni", privukao je više od 25.000 lajkova i hiljade komentara.

Sličan, iako jednostavniji, pristup na Fejsbuku – post koji je glasio „Velika nužda na poslu. Diskutujte” – dobila je podjednako entuzijastičan odgovor, sa više od 3.000 komentara i 5.000 lajkova.

Oba posta su sadržala savete u natpisima iz ministarstva zdravlja o tome kako postići iskustvo obavljanja velike nužde u javnom toaletu bez stresa.

"Mnogim ljudima je teško da to obave u javnim toaletima. Ali mi smo tu da vam kažemo da je definitivno u redu da obavite broj 2 na poslu!”, glasio je natpis.

Hemoroidi i drugi ozbiljni problemi zbog zadržavanja

"Dosledno ignorisanje vaše potrebe za obavljanjem velike nužde može dovesti do zaglavljivanja stolice u debelom crevu, hemoroida i drugih ozbiljnih problema. Dakle, bolje je to ispustiti nego zadržati".

"Ako vam je izuzetno teško da to obavite u blizini drugih ljudi, možda imate "parkoprezu". Ponekad je nazivaju 'pu paranoja', ljudi sa ovim stanjem imaju ogroman strah da će ih drugi osuditi zbog zvukova ili mirisa povezanih sa velikom nuždom. Kao rezultat toga, oni mogu iskusiti simptome poput ubrzanog otkucaja srca, znojenja ili mučnine.

I Tejlor Svift to radi

Da bi ublažili paranoju ili anksioznost, ministarstvo je predložilo ljudima da "zapamte da svi to rade“ i da "vizualizuju nekoga poznatog u toaletu (poput Tejlor Svift)“.

Ostale preporuke su uključivale izbegavanje hrane ili pića koji bi „mogli da vam pokrenu creva”, nošenje "malog mirisnog spreja u toaletu” i "duboko disanje ili kratku vežbu meditacije”.

Korisnici Fejsbuka i Instagrama, kao i zdravstveni i marketinški stručnjaci, pohvalili su „vodeću svetsku” strategiju ovog ministarstva i za korišćenje humora za normalizaciju zdravog ljudskog ponašanja.

"Stvarno dobar tim. Taman kada pomislim da ne može biti bolje“, prokomentarisao je jedan korisnik Fejsbuka.

Osnivač i kreativni direktor reklamne agencije Campaign Edge, Di Medigan, opisala je nalog na društvenim mrežama Ministarstva zdravlja Kvinslenda kao „vodeći u svetu“.

"Ono što pokazuju je da se osoblje ne plaši da radi ovakve stvari jer su društveni mediji vladinih odeljenja često toliko bezbedni, da su zapravo samo blagi i dosadni“, rekla je ona za Gardijan. „To je zapravo ozbiljna poruka, oni samo koriste društvene medije na ispravan način. Samo zato što je nešto ozbiljna tema ne znači da ne možete koristiti humor da uđete u to".

Portparol ministarstva rekao je da se kampanja „pozabavila uobičajenim, ali često neizrečenim zdravstvenim problemima, sa ciljem da normalizuje diskusije o telesnim funkcijama“.

"Rešavanje onoga što se često može smatrati tabu zdravstvenim temama smanjuje stid i strah, a istovremeno pomaže u zabavi, obrazovanju i promovisanju zdravijeg ponašanja“i.

(Telegraf.rs / Guardian)

Video: Ova maca ide obavlja nuždu isto kao ljudi

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA