Novi logo CIA kao "pozivnica za rejv žurku": Niko nije ostao ravnodušan
"Rebrendiranje CIA kao modularnog festivala sintisajzera u Berlinu"
U ponedeljak je CIA pokrenula rebrendiranje koje ima za cilj da podstakne mlađe, “raznovrsnije” grupe ljude i distancira se od svoje prethodne reputacije “kluba dečaka”.
I tako u tandemu s heštegom #DiscoverCIA, organizacija je pokrenula novu web stranicu i dizajn logotipa – na veliku sreću tviteraša, prenosi BBC na srpskom jeziku.
CIA’s rebrand screams: defense, art, diversity#DiscoverCIA pic.twitter.com/86R3cSN1o5— Wafa Barake (@wafabarake1) January 5, 2021
Kao što su ljudi na mreži primetili, sa svojim crno-belim krugom i talasastim linijama, logotip liči na nešto što bi se pojavilo na flajeru za tehno festival.
- Rebrendiranje CIA kao modularnog festivala sintisajzera u Berlinu - rekla je komičarka Sara Skujirm, dok je novinar Maks Perl dalje istakao da je logotip “bukvalno plakat festivala Mutek”.
lmfao the cia rebrand is a fucking gold mine pic.twitter.com/UlW75liWFZ— alex (@shitshowdotinfo) January 4, 2021
The new CIA logo is literally a Mutek poster pic.twitter.com/3RsPzWzDFt— snacks pearl (@maxpearl) January 4, 2021
CIA new EP out 02.01.21 pic.twitter.com/p3YtvFkWsX— Liz Franczak (@liz_franczak) January 4, 2021
(Telegraf.rs)
Video: Vidi se da je tek postao deda: Hteo da ušuška unuče pa upao u krevetac
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.