Hemijske olovke: Najjednostavnija i najefikasnija reklama za vaš brend

 
  • 0

Reklamna hemijska olovka je mala stvar koja veoma dobro podseća klijente na poslovnost i dobro iskustvo koje imaju sa firmom

Klik Commerce Foto: Klik Commerce

Svi zaposleni u sektoru marketinga, kao i svi vlasnici privatnih firmi razmišljaju šta je to što može na najjeftiniji i najjednostavniji način da potpomogne predstavljanje firme. Rešenja verovatno ima više i variriraju u zavisnosti od delatnosti.

Ali ono što objedinjuje sveukupno poslovanje je potreba za elementarnim kancelarijskim materijalom – hemijskom olovkom.

Hemijske olovke se podrazumevaju i uglavnom niko o tome ne misli posebno, ali to može da bude propuštena šansa za brzo i lako pronošenje imena firme.

Hemijska olovka kao atribut poslovnosti

Lepo dizajnirane, brendirane olovke kojima se služe zaposleni ostaviće veoma dobar utisak na svakog ko poseti firmu. Kada ih klijent dobije, naročito u važnom momentu kada mu baš treba, imaće utisak da je ušao u firmu sa integritetom.

Reklamna hemijska olovka je mala stvar koja veoma dobro podseća klijente na poslovnost i dobro iskustvo koje imaju sa firmom. Kada klijent izađe iz vaše firme, olovka koju ponese je simbol vaše saradnje i dobre komunikacije.

Obezbeđivanje brendiranog materijala koji je potreban u radu, kao što je slučaj sa hemijskim olovkama, firmi daje na ozbiljnosti. Pri tome su ulaganja prilično mala, obzirom na cene drugog reklamnog materijala.

Pročitajte još: Kako osvojiti klijenta efektnim reklamnim materijalom

Sastavni deo marketinškog materijala

Reklamne olovke su male i lagane, te se mogu nositi svuda bez napora i poklanjati izabranim osobama. Ovaj tip reklamnog materijala za poklanjanje se lako daruje i lako prima jer je očigledno male vrednosti. Ipak, ne treba da zavarava njihova mala novčana vrednost. Njihova stvarna vrednost je vezana za upotrebljivost i potrebe ljudi koji ih dobijaju.

Reklamne hemijske olovke mogu odlično da se stilski uklope sa ostalim reklamnim materijalom. Na primer, hemijska olovka će se verovatno poklanjati kada i rokovnik ili notes pa bi valjalo da su skladni zajedno.

Ukoliko planirate offline reklamnu kampanju ili nastup na sajmu, možete isplanirati mini poklon pakete sa olovkom, notesom, keramičkom šoljom ili nekim gedžetom. Reklamne hemijske su uvek u dobitnoj kombinaciji.

Izaberite olovku za svoje klijente

Možete izabrati dizajn olovke u skladu sa ciljnom grupom kojoj se obraćate. Na primer, ako prodajete ekskluzivnu robu za očekivati je da hemijske olovke koje poklanjate budu metalne i elegantnog dizajna.

Dok za delatnosti u kojima su klijenti mladi adekvatne mogu biti moderne plastične hemijske olovke jarkih boja.

Pored hemijskih olovki, treba razmisliti i o grafitnim (drvenim) olovkama koje smo svi koristili u detinjstvu. Baš ove olovke su odlične za brendiranje jer se uvek primete pošto ih niko ne očekuju među marketinškim materijalom. Dobro rešenje mogu biti hemijske olovke koje su prilagođene i upotrebi za touch screen telefone, koje firmi donose novu dimenziju modernosti.

Mnoge kompanije u svom predstavljanju se drže principa energetske efikasnosti i poštovanja prirode, tako je za njih odlično rešenje brendiranje hemijskih i tehničkih olovki od presovanog recikliranog papira ili drveta. U tom stilu je moguće naći i druge vrste reklamnog materijala poput notesa.

Pojedini modeli hemijskih olovaka su nešto veći i širi, te se mogu koristiti za štampanje i reklamnog slogana pored logoa. Osim modela i boje hemijske olovke možete birati i boju mastila koju ostavlja olovka.

Reklamne hemijske olovke se dugo čuvaju i redovno upotrebljavaju u najrazličitijim situacijama tako da se poruka na njima dugo širi. Jednu olovku obično tokom njenog veka koristi desetak ljudi, što nije zanemarljiv podatak za izbor reklamnog materijala.

Osim dobrog izbora hemijske olovke kao reklamnog materijala veoma je važno izabrati i pravu štampariju koja garantuje kvalitet izrade.

Klik Commerce se već 20 godina uspešno bavi prodajom reklamnog materijala. Moderan online shop omogućava vam lak odabir željenih artikala.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vidi se da je tek postao deda: Hteo da ušuška unuče pa upao u krevetac

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA