Ljubav preko Fejsa: Fejsbuk uveo paralelne profile za pronalazak partnera i "tajne simpatije"
U Evropi “ljubav preko Fejsa” možemo tražiti tek od početka 2020. godine
Pored Match.com i popularnog Tindera, i Fejsbuk od prošle nedelje ima svoju opciju za udvaranje. Lansirana je nova usluga nazvana "Fejsbuk Dejting" koja je prvi put najavljena prošle godine.
Opcija je od tada testirana u Kolumbiji, a od prošle nedelje dostupna je u SAD i još 19 zemalja.
U Evropi pak “ljubav preko Fejsa” možemo tražiti tek od početka 2020. godine, prenosi "Jutarnji.hr".
Ova opcija će zapravo stvoriti novu mrežu unutar Fejsbuka, odnosno svi koji odluče pronaći “onog pravog” preko novootvorene usluge imaće zaseban profil, što znači da se njihove aktivnosti neće pojaviti na fidu njihovih prijatelja sa regularnog profila.
Sve aktivnosti ostaju u "Fejsbuk Dejting" tabu i neće biti deljene sa ostatkom društvene mreže. Jedino ako odaberete svoje “tajne simpatije” ("Secret Crush" opcija) među svojim prijateljima, a neko od njih izabere vas i tajne simpatije se poklope, stiže im notifikacija.
"Fejsbuk Dejting" zapravo izgleda poput većine aplikacija za pronalazak partnera koje su već dostupne, poput Tindera ili Badua. Ako napravite profil za onlajn udvaranje, odaberete svoj pol i koji pol želite da upoznate, kao i u kom se gradu nalazite.
Fejsbuk će vam predložiti i korisnike za upoznavanje na temelju vaših interesovanja, lokacije i drugih podataka koje ta društvena mreža već zna o vama. To znanje jedna je od mnogih prednosti koju Fejsbuk ima nad konkurencijom.
Sigurnost i zaštita podataka, tvrde iz kompanije, za njih će biti apsolutni prioritet kod tog proizvoda. S obzirom na razne skandale vezane za privatnost korisnika koji potresaju tu društvenu mrežu poslednjih godina, mnogi su skeptični u vezi sa ovim tvrdnjama.
Usluga je dostupna samo osobama starijima od 18 godina.
Što se Instagrama tiče, postovi s ove društvene mreže mogu se integrisati na "Fejsbuk dejting" profil, kako bi se i tamo skupljali lajkovi od udvarača i udvaračica i slale poruke.
Prema nekim analitičarima, upravo bi ova opcija za onlajn dejting mlade, koji su masovno “pobegli” na Instagram, mogla vratiti na Fejsbuk.
(Telegraf.rs/Jutarnju.hr)
Video: Vidi se da je tek postao deda: Hteo da ušuška unuče pa upao u krevetac
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ludi Milojko
Kada god posetim svoje rodno mesto ja se iznenadim koliko su ljudi pošašavili! Posebno ove današnje klinke sponzoruše. K*ju se sa matorcima čilcima za razne usluge i pare. Jednostavno legalizovati prostituciju pa onda ne moraju da izmišljaju sebi razna imena.
Podelite komentar
Roditelj...
Divno, kult porodice je i onako bio na samrti a uništili su ga izlasci u 23:30 kao i društvene mreže, ovo će ga načisto sahraniti , s obzirom da je 2018 razvedeno 10000 brakova nema smisla u opšte i pokušavati da se formira porodica koja je unapred osuđena na propast.
Podelite komentar
Miona
Znaci,blizi se smak sveta ali bukvalno.
Podelite komentar